Terug naar overzicht
Hey Inge,Waarom laat je je haar niet gewoon zoals het nu is?Ik heb ook kort kopje, nu was het met die 12 maanden op voorhand niet de moeite (vond ik) om m'n haartjes te laten groeien.Dus ik sta er op 18/04/09 met een kort kopke :)?.Marieke
Hoi Inge,Waarom vraag je het niet eens aan de kapper die je haar gaat opsteken? Hij of zij kent je kleur en kan die strengen meebrengen van bij de groothandel. Via het internet lijkt me inderdaad ook een beetje riskant...Veel succes!Ann(21-02-09)
Zoek eens via internet waar er een groothandel van kappersprodukten in de buurt is (of goudengids). Ik ga dit ook doen en heb voor een clips gekozen van hair do. In de groothandel heb je ze goedkooper dan bij de kapper en ze kunnen je zeker goed adviseren.
ik ben bij een negeriaanse winkel een trens(lap) haar gaan kopen ,deze in stukken geknipt ,de gewenste dikte aaneengenaaid en daaraan de clipsen bevestigd .het haar heeft me een €36 gekost en de clipsen €2 per €2 ,dus was in totaal nog geen €50 kwijt en doordat ik het haar zelf gekozen had wist k dat ik de juite kleur hadxxx Stephaniealleenvanmij@live.be
Dag iedereen!bedankt voor de reacties!! Het zal zeker lukken om iets te vinden en anders zoals marieke al zei, dan houden we het kort kopke!!Groeten,Inge
ik wou jullie nog even meegeven dat ik een valse staart heb gevonden in antwerpen.Haarhuis is gelegen op de frankrijklei..Haarstuk is identiek dezelfde kleur als mijn haar :-)Zeer vriendelijke bediening en kostte maar 50euro