Nu Online
Momenteel zijn er 653 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis

4-2-2009 12:45:51
Hallo bruidjes,
Voor onze huwelijksreis zijn we zwaar aan het twijfelen tussen 2 bestemmingen, Aruba en Bali. Wat denken jullie? Echt een moeilijke keuze :-)
Groetjes,
Liesbeth
20/06/2009

Liesbeth
30-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 422

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik4-2-2009 12:47:49

bali is heel mooi, super mooie hotels, cultuur, stijlvolle restaurants, mooie bars, ...

kortom een aanrader!

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik4-2-2009 13:00:06

Mijn beste vriendin is in Bali op huwelijksreis geweest en was er zéér over te spreken! Een andere vriendin gaat er dit jaar op huwelijksreis. Over Bali hoor ik alleen superlatieven! Volgens mij kan je er niks mis mee doen.

Nathalie
12-9-2009
 Meld misbruik4-2-2009 13:20:25

Hey Liesbeth

Wij trouwen 12/09/2009 en vertrekken 15/09/2009 voor een week naar Aruba met aaneensluitend een cruise op de Caraïbische eilanden + nadien 5 dagen Miami (als je daar dan toch bent ;-) )
Met dank aan Cindy!

Wij waren ook eerst van plan Bali te doen maar hebben toch voor deze reisformule gekozen.

Groetjes en succes met de zoektocht!

Nathalie
12/09/2009

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik4-2-2009 13:35:16

Hey Liesbeth,

Wij vertrekken 15 juni richting Bali. We gaan eerst 3 nachten naar Bangkok, daarna 3 nachten Ubud, dan 3 nachten Java, daarna 4 nachten Nusa Dua en in't terugkeren nog één nachtje stopover in Kuala Lumpur. We hebben er zelf voor gekozen om zoveel mogelijk dingen te zien en te combineren en als reisagente had ik het voordeel om dat allemaal zelf te kunnen uitstippelen.

@ Nathalie: da's graag gedaan zene! Dat was eigenlijk een combinatie die voor ons ook een mogelijkheid was, vandaar dat ik die ook nogal snel voorstelde :)

Groetjes

Cindy
www.kenencindy.bruiloftsite.nl
13/06/2009

s
1-6-2007
 Meld misbruik4-2-2009 14:22:49

Bali!

Ik heb foto's gezien van een vriendin die naar Aruba was geweest en ik was niet jaloers. Ik zeg niet dat er niets te zien is, maar het is een toeristisch eiland dat veel bezocht wordt door (rijkere) Amerikanen omdat het voor hun niet zo ver is als voor Europeanen.
Verder staan er veel hotels. Vele stranden vond ik echt niet geweldig. Zo staat er een groot RIU hotel en dat kan je bijna van op heel het eiland zien volgens die vriendin. Zij vond het allemaal geweldig, maar ik had echt zoiets van: moet je zo ver vliegen en veel betalen om daar dan den typische toerist te gaan uithangen.
Waar ik wel van onder de indruk was: de veranen (ofzoiets). Grote reptielen die daar rondlopen. Wel chique.

Bali heb je cultuur en natuur!! (en vooral: ik wil er zelf zoo graag heen!)

Marion
15-5-2009
 Meld misbruik5-2-2009 16:12:04

Hallo,

3 jaar geleden ben ik in Bali geweest.
Na een rondreis door Indonesie van 3 weken zijn we nog een weekje op Bali gaan relaxen.
Er zijn hééle mooie plaatsen in Bali,
één grote tip, je zal wellicht een hotel aan het strand nemen, trek ook eens het binnenland in! Blijf zeker niet enkel in de stad of aan 't strand!
Aruba... Nooit geweest, staat nog op m'n lijstje :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums