Terug naar overzicht
Wij hebben de ouders vermeld op de kaartjes voor receptie en avondfeest.We hadden iets van: (ben het al vergeten)Samen met onze ouders nodige wij u uit voor...Verder geen namen ofzo. (wat ik dan wel weer raar vind, je hebt weinig plaats, maar toch zet je er een gedichtje op dat niet echt informatie geeft, behalve dat je gaat trouwen, maar dat weten mensen wel als ze een huwelijksuitnodiging krijgen. Mmm, ik ben weer veel te kritisch, vrees ik.)
mja ik weet het maar het moet zijn zodat het onze zoon is die het laat weten hé. het wordt een accordion uitnodiging, Met 3 vlakken, 1ste in het groot Evi en Nico, 2de onze foto , en dan voor het 3de alles van tekst. Wij hebben ook kaartjes om bij te geven
Mijn beroepsmisvorming komt boven :-) Lars kondigt aan met een T :-)Of je kan zetten: Lars kondigt samen met zijn grootouders aan dat Evi en Nico naar het stadhuis zullen gaan.Dan klopt het 2de zinnetje wel niet meer zo :-S en als de volledige namen erbij moeten dan vrees ik ook dat je dat 2de zinnetje zult moeten weglaten...
Waarschijnlijk is het een typfout, maar Langemark is met hoofdletter en familienaam zonder.Kan je niet eens met je ouders praten en hen duidelijk maken dat het met jullie concept erg rommelig wordt wanneer ook zij op het kaartje willen staan?Nog veel succes!Ann(21-02-09)
Evi,Bij ons staan de ouders er niet op...Het is toch onze trouw, iedereen weet wie m'n ouders zijn & ik hun dochter... om den duur wordt het wel veel hé, zet dat er allemaal eens op...GroetjesMarieke18/04/2009
hey,ja ann, ik let hier nu wel niet echt op mij typfouten hoor :-) tmoet ook allemaal zo vlug gaan e da typen :-)
Wij zullen onze ouders ook niet vermelden, aangezien wij zelf het feest betalen en niet zij...Groetjes,Véroniquehttp://www.robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Ik weet ook nog niet hoe wij het zullen oplossen. Onze ouders betalen wel mee, maar ik kan ze precies ook niet inpassen in de tekst zonder het geheel wat te breken! Breinbreker! :)
Ik denk dat wij ook iets gaan doen in de trand van: samen met onze ouders nodigen wij u graag uit op...Niet echt origineel, maar wel kort en duidelijk?Groetjes,Amaryllis07-08-2009
Onze ouders betalen ook niet, maar ik vind dat het daar niet mag vanaf hangen om ze al dan niet te vermelden. Ofwel doe je dat omdat je dat wil, ofwel niet.Het is 'klassieker' om hen wel te vermelden, maar doe uw goesting :-) (je zal een jaar langer leven dan, haha, zegt mijn moeder altijd).Succes!Rebecca27/06/09
Wij hebben ergens apart op een vrij plaatsje dat niet te veel stoort gewoon gezet:Onze gelukkige ouders zijn:namen Anamen B