Nu Online
Momenteel zijn er 482 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

'thema' restaurant gezocht

4-2-2009 19:30:18
Hallo allemaal

Twee weken voor ons huwelijk zouden wij graag uit eten gaan met onze getuigen. Nu ben ik op zoek naar een goed restaurant met eventueel wat animatie zodat we er een toffe avond kunnen van maken. Gaan bowlen is geen optie. Heeft er misschien nog iemand leuke ideetjes? Omgeving Lier

Alvast bedankt
Groetjes Caroline

Van Gelder
18-8-2018
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 605

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik4-2-2009 19:54:29

hey

enkele jaren geleden zijn wij naar een restaurant geweest waar je een mysterie moest oplossen. Mss niet echt een trouwthema maar wel animatie! Is ook wel in Kasterlee.

http://www.denbockereyder.com/

Groetjes Laura

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik4-2-2009 19:56:17

den bockereyder is van eten echt niet wat het moet zijn vind ik...

san marco village? fun en dinner party
the stage antwerpen: eten was toen wij er waren ook niet al te denderend, show wel oke

vooral in nederland vind je heel veel van dergelijke restaurants

Van Gelder
18-8-2018
 Meld misbruik4-2-2009 20:05:03

Alvast bedankt voor jullie reactie.
Nederland is spijtig genoeg te ver aangezien we al redelijk laat kunnen vertrekken.

Groetjes Caroline

Leen
25-4-2009
 Meld misbruik5-2-2009 11:40:27

Hallo,

in antwerpen is een restaurant: fogos (www.fogos.be ).
Het eten is hier heel lekker, de obers komen rond met het vlees op een zwaard en zo kies je wat je eet.

groetjes
Leen

patricia
26-7-2008
 Meld misbruik9-2-2009 17:10:06

Hey,
Wat lekker eten betreft hebben jullie al eens Restaurant Zuid-West te Lier geprobeerd? Héél gezellig en héél lekker (wij hebben in hun feestzaal ons trouwfeest gegeven!)Wij zijn er ondertussen vaste klant geworden.
Groetjes,
Patricia

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...