Terug naar overzicht
Corsendonk's Hof in Oud-Turnhout....Prachtige zalen. Ik weet niet of je daar aan de catering vasthangt. Ik weet alleen dat het daar zéér in orde is.Groetjes
Hoi, De kapel van de kolonie van merksplas is een zeer mooie lokatie.Weet wel niet bij wie je hier juist voor moet zijn.Groetjes Tamara
Hoi Bie,proficiat met jullie verloving!mss is het Paterspand in Turnhout wel iets ... is best speciaal. Ik ben er zelf nog wel nooit geweest.Groetjes
hoi,Paterspand is vrij prijzig €1500 huur + €27pp voor drank dj en decoratie. Je moet wel werken met een vaste traiteur: hendrickx of ter smisse. Het is wel een super locatie: als je het kan betalen: zeker deonWat ook leuk is is den bonten beestenboel in wortel: kan je vinden via google.ook leuk is het kapelletje van de harmonie in merksplas: kan wel niet super veel volk binnen.
De Kapel van de Kolonie in Merksplas is een prachtige locatie! 1000 euro huur, vrij van cateraar/brouwer. Er zijn niet veel datums meer vrij voor dit jaar, voor meer info moet je het gemeentebestuur van Merksplas contacteren.Succes met jullie zoektocht!
1000 of 1500 euro huur?? sorry, dan kan je beter feestzaal met catering nemen...ik heb ooit wel feesten gezien aangekleed in lounge-stijl, dat vind ik dan weer wel super. Maar dan ben je al 3000 euro ofzo kwijtwij zaten met hetzelfde ofwel heel charmant ofwel trendy. je bent in de kempen snel uitgekeken dan!uiteindelijk zijn we getrouwd in de savoury in turnhout, met buiten een paar tenten, champagnebar, lounge-tafels,..Zodat we toch nog ons eigen ding hebben kunnen doen