Nu Online
Momenteel zijn er 531 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Muziek

4-2-2009 19:46:10
Beste bruidjes,
Ik ben voor de 2e dans nog altijd op zoek naar een mooie nederlandstalige slow die ik ga dansen met mijn vader en mijn man dan met zijn moeder.
Kan iemand mij een idee geven?

lesley
20-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 344

Sarah
22-8-2009
 Meld misbruik4-2-2009 22:26:00

Ey lesley,

Het liedje dat wij gebruiken als tweede dans wanneer ik met mijn vader en hij met zijn moeder dans is bedankt lieve ouders van vader abraham. Is een liedje dat veel gebruikt wordt als tweede dans en tevens ook een heel mooi liedje.

Geert
4-7-2009
 Meld misbruik5-2-2009 9:40:37

Eentje van Clouseau?

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik5-2-2009 10:02:53

Bij mij wordt dat dochters van Marco Borsate, op aanvraag van mijn vader. :)

Marieke
18/04/2009

Ellen
16-5-2009
 Meld misbruik9-2-2009 10:40:34

Hoi,
bij ons wordt het NOTHING'S GONNA CHANGE MY LOVE FOR YOU. Dit omdat mijn vader en zijn moeder heel emotionele mensen zijn en het moeilijk hebben om los te laten. Daarom willen wij hen aan de hand van dit lied meegeven dat onze liefde voor hen niet zal veranderen nu wij voor elkaar gekozen hebben.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...