Terug naar overzicht
Hoi Leen,Onze planningziet er als volgt uit : - 11u30 trouw wet-12u tot 14u15 suite bij mijn ouders iets eten en zo, wij foto's trekken en ook eten-14u30 - 15u30 trouw kerk - verassing aan de kerk buiten voor de mensen die geweest zijn- 17u - 18u30 eerste receptie- 18u30 - 19u pauze- 19u 2e receptie en aansluitend avondfeestDeze planning is opgemaakt rekening houdende met de mama's die 's ochtends moeten klaar geraken (kapper en zo), ik uiteraard ook.Ik wou niet wet en kerk direct op elkaar laten volgen en mijn aanstaande wou er dan tussen de foto's doen...Tussen de twee recepties hebben we ook beslist een pauze in te lassen, kwestie van de nodige opknapwerken te kunnen doen en op die manier de genodigden van de eerste receptie te laten vertrekken...Vooral planning doen waarbij jullie je het beste bij voet !!! Het zal zowiezo een drukke dag worden, dus als jullie op voorhand al en planning hebben waarbij jullie alletwee jullie goed voelen, des te beter !Hoe dan ook, geniet ervan !!!!
Hey meid,ik zou de receptie idd rond een uur of 5 namiddag geven.Mensen zullen rond de middag té vroeg vinden vrees ik.Ikzelf zou er ook niet graag naartoe gaan zo vroeg. Spendeer de namiddag toch gezellig met de familie en voor foto's, dat maakt de receptie veel leuker achteraf...Véél succes nog!!Groetjes.