Terug naar overzicht
ik heb mijn curlies bij Claire's gehaald.. hadden ook klemmetjes, schuivertjes, tiaratjes..
Ik heb de mijn ook van Claire's in Antwerpen. Mijn nicht had er gekocht voor 20 euro, daar heb ik maar 6 euro betaald voor 6 stuks.
Hey Inge,Ik heb al een paar accessoires besteld via internet: onestopweddingshop.be en daar heb je wel veel keuze en aan allerlei prijzen.
Hoi Ingewww.doriensfrutsels.nl , daar vind je ook veel van die dingetjes.GroetjesVéronique C.
Swarovski heeft altijd een paar mooie tiara's en haarstekertjes in hun assortiment.Misschien niet zo betaalbaar, al vind ik het nog wel meevallen. Je telt wel als snel meer dan 150euro neer voor een tiara. Speltjes weet ik niet.Een vriendin had haar haaraccesoires van daar en ik vond ze echt mooi. (maar haar mammie betaalde)
Hoi, ik heb de mijne gekocht in dezelfde winkel als mijn trouwkleed. Het voordeel was verschillende prijzen, je kon ze passen, en ze waren zelf goedkoper dan in de veritas.Veel succes
Claire's en bij SIX. SIX is naar het schijnt beter dan Claire's maar ben er nog niet geraakt. Er is er één in Brussel in de Nieuwstraat.