Nu Online
Momenteel zijn er 488 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodiging: Website Voorbeelden Gezocht

4-2-2009 21:54:35
Hallo, ik begin een beetje uit te kijken naar een uitnodiging. Ik zoek niet te traditioneel, maar eerder kleurrijk & speels. Is er iemand, die een dergelijke website met voorbeelden kent, of die me een site kan aanraden om inspiratie op te doen? Alvast bedankt!

Karmen
29-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 422

Ann
21-2-2009
 Meld misbruik5-2-2009 1:17:42

Hoi Karmen,

Ik weet niet zo direct een site... maar je kan eender welke drukker binnenstappen om vrijblijvend de voorbeeldboeken mee naar huis te nemen.

Groetjes,
Ann
(21-02-09)

Liesbet
31-12-2009
 Meld misbruik5-2-2009 8:01:44

Wij hebben onze uitnodigingen besteld via www.origineletrouwkaarten.nl . Mooie originele uitnodigingen, zeer snelle service en niet te duur. Wij hadden toch wel wat schrik om de uitnodigingen via internet te bestellen, maar 't is allemaal super goed meegevallen. Succes!

Geert
4-7-2009

Jill
24-1-2010
 Meld misbruik5-2-2009 9:21:50

Hoi Karmen,

Je kan eens kijken op

www.kaartjeshuis.be

Groetjes en nog veel succes !

Nella
14-3-2009
 Meld misbruik5-2-2009 9:23:23

Hey,
Wij hebben onze uitnodigingen besteld via www.kaartjeshuis.be . Het zijn prachtige uitnodigingen en zeer modern (de onze zijn met de vrouwenschoenen met "love me".

groetjes
Nella

joke
1-8-2009
 Meld misbruik5-2-2009 13:40:06

hey,
de bekende merken die je bij de meeste drukkers terugvindt en die uiteraard ook hun eigen site hebben, zijn :
-intercard
-buromac
-mercard
Meestal kan je op hun sites ook een model of 2 aanvragen.
Ik vond het wel handig om eens rustig bij AVA door de boeken te bladeren, want in 't echt is toch anders dan op een site...
succes met de zoektocht!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...