Terug naar overzicht
Hoi Karmen,Ik weet niet zo direct een site... maar je kan eender welke drukker binnenstappen om vrijblijvend de voorbeeldboeken mee naar huis te nemen. Groetjes,Ann(21-02-09)
Wij hebben onze uitnodigingen besteld via www.origineletrouwkaarten.nl . Mooie originele uitnodigingen, zeer snelle service en niet te duur. Wij hadden toch wel wat schrik om de uitnodigingen via internet te bestellen, maar 't is allemaal super goed meegevallen. Succes!
www.kaartjesenco.be www.poobies.com www.popje.com
Hoi Karmen,Je kan eens kijken op www.kaartjeshuis.be Groetjes en nog veel succes !
Hey,Wij hebben onze uitnodigingen besteld via www.kaartjeshuis.be . Het zijn prachtige uitnodigingen en zeer modern (de onze zijn met de vrouwenschoenen met "love me".groetjesNella
hey,de bekende merken die je bij de meeste drukkers terugvindt en die uiteraard ook hun eigen site hebben, zijn :-intercard-buromac-mercardMeestal kan je op hun sites ook een model of 2 aanvragen.Ik vond het wel handig om eens rustig bij AVA door de boeken te bladeren, want in 't echt is toch anders dan op een site...succes met de zoektocht!