Nu Online
Momenteel zijn er 564 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Indeling van de dag

4-2-2009 21:56:59
Hey bruidjes,

Wij trouwen op 20/06 om 12h, maar enkel voor de wet, dus niet voor de kerk.
De receptie begint pas om 18u - 18u30.
We weten nie goed wat we daartussen allemaal moeten doen, behalve iets gaan drinken met de mensen en de foto's laten nemen.

lesley
20-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 355

Ann
21-2-2009
 Meld misbruik4-2-2009 23:15:33

Hoi Lesley,
Wij trouwen ook enkel voor de wet om 12u en ons feest begint ook om 18u. Omdat iedereen uitgenodigd is op het avondfeest hebben we geen aparte receptie. Na het gemeentehuis gaan wij naar mijn ouders thuis. Daar gaan we dan met ouders, getuigen,... even iets eten. (ik heb een verrassingsbrood besteld en kleine hapjes)Omdat wij gaan overnachten in een bed & breakfast naast de feestzaal, vertrekken we rond een uur of half 3 daarheen. We kunnen daar dan nog iets drinken met z'n allen (en ons een beetje bijplamuren) Tegen half 6 gaan we dan naar de zaal.

Groetjes,
Ann
(21-02-09)

Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik5-2-2009 20:37:41

Wij zitten ongeveer met dezelfde situatie & trouwen ook enkel voor de wet. Wij gaan na het wettelijk huwelijk iets eten met de naaste familie & daarna is het een uur rijden naar inze fotolocatie & feestzaal, dus wij gaan tussendoor niets anders meer plannen! :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...