Nu Online
Momenteel zijn er 695 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

weerbericht

31-7-2005 18:20:16
Hallo allemaal!!!
Zaterdag trouw ik met mijn liefste zoetje
Zoveel al van gedroomd,...
Ik kijk er echt naar uit,...
En nu zijn de weervoorspellingen uitermate slecht voor zaterdag!!
de hele dag regen
Help mijn sleep!!! Oei de foto's!!
Wie heeft zonnige ideeën?

Bart
6-8-2005
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1024

maya
6-8-2005
 Meld misbruik31-7-2005 18:49:38

Wij trouwen ook volgende week zaterdag. Vooral positief blijven denken! Wij hadden gelukkig al reserveplekjes in ons hoofd voor de foto's.
groetjes
maya

Leen
27-8-2005
 Meld misbruik31-7-2005 19:36:50

Beste Bart,
Hoop voor jullie dat het weer wat meevalt!!! Het is altijd wat spannend afwachten... Maar ik weet zeker, het komt goed! Eventueel kan je inderdaad zorgen voor een binnenlokatie voor jullie foto's... Voor de rest, PARAPLU'S bij de hand!! Jullie ceremoniemeester zorgt er wel voor dat jullie kleren net blijven! Wij zullen in ieder geval duimen!!! Veel succes! grtn Leen

Liesbeth
14-5-2005
 Meld misbruik31-7-2005 20:03:45

Hoi,

Maak u geen zorge, om het weer wat ze nu voorspellen. Tot de voorlaatste avond voor onze grote dag voorspelden ze dat het een echte regendag ging worden. Er is toen geen druppel gevallen tot het moment we na het nemen van de foto's naar de feestzaal reden. Dus je moet de voorspellingen niet altijd geloven hé. En moest het toch zo zijn, laat het niet aan je hart komen, geniet er maar van.

Groetjes

Liesbeth, al 77 dagen getrouwd, het gaat snel.

Tine
6-8-2005
 Meld misbruik31-7-2005 20:28:35

Ik ken dat gevoel... wij trouwen ook zaterdag, en dan nog in openlucht... dus als het echt regent, dan valt er voor ons veel in het water... Maar, het is nog 6 dagen... er kan nog veel veranderen.
Ik moet zeggen dat ik evengoed het weerbericht angstvallig volg, maar voor mij zou het al heel goed zijn moest het droog zijn van 12 tot 13u (dan hebben we onze viering), de rest kan mij eigenlijk niet zoveel schelen... We zien wel !
Het weer zullen we moeten nemen zoals het komt...
Alvast veel succes !

Bart
6-8-2005
 Meld misbruik31-7-2005 22:12:07

Voor alle duidelijkheid: mijn verloofde heeftdit berichtje verstuurd met mijn email-adres. Ik (Bart) zal géén sleep dragen...

Isabelle
9-7-2005
 Meld misbruik1-8-2005 13:20:16

Dag iedereen,

Voor al diegenen die volgende zaterdag trouwen; geen paniek!
Ikzelf ben getrouwd op 09 juli laatstleden. Misschien kunnen jullie zich nog herinneren dat het die week barslecht weer was; elke dag regen, maar echt met bakken uit de lucht. Ze hadden vooronze trouwdag ook niet echt goed weer voorspeld, maar wat hebben we zon gehad!!!!
Ik raad jullie dus aan daar nu nog niet te veel over te piekeren, en bovendien kan je er toch niets aan veranderen.

Geniet van jullie dag, 't is echt de moeite.

ann

Meld misbruik1-8-2005 16:42:29

hej, keep on smiling! Je trouwdag moet een dag van plezier en genieten zijn! Ook al regent het! (wat natuurlijk het risico is als je in Belgie trouwt!)
Vraagje: hebben jullie ook een binnenlocatie uitgzocht voor de fotoreportage voor als het toch moest regenen? Maar ik hoop van niet voor jullie!
Groetjes,
Ann

Dorien
9-9-2006
 Meld misbruik1-8-2005 17:13:12

Hey,

ik heb ergens gelezen dat je elke regendruppel die op je trouwdag valt, moet zien als één traan die je minder zal laten in je getrouwd leven. Misschien kan het een beetje helpen, want vind het anders wel mooi gezegd.

In ieder geval, het beste (weer) voor zaterdag!!!

Dorien

Nathalie
5-8-2005
 Meld misbruik1-8-2005 20:26:40

Hey,
ik ben ook niet echt gelukkig met de weersvoorspellingen want we trouwen vrijdag. Ik heb wel een tip gekregen van een vriendin: je moet de dag voor de trouw een mes met het lemmet recht in de grond steken en het de dag van de trouw laten steken. Je zou dan mooi weer moeten krijgen op je trouwdag. Ik ben niet erg bijgelovig, maar dat mes zal toch bij ons in de tuin steken :-)

groetjes
Nathalie
05-08-2005

Els
5-8-2005
 Meld misbruik2-8-2005 6:45:23

Wij trouwen ook vrijdag, hoe zeggen ze dat; eiers naar Clara brengen :-))
T kan alleen maar beter zijn dan ze voorspellen, dus da s goe nieuws!
Groetjes,
Els&Dominique
5.08.05

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...