Terug naar overzicht
Hoi,Eerst en vooral proficiat met jullie verloving !!!Van je lijstje met zalen hebben wij enkel kasteel conincxdonck bezocht.eerlijk gezegd viel ons dat wat tegen. Het gaf een rommelige indruk en de zaal leek ons niet zo praktisch.Nu ja, intussen kan er wel al wat veranderd zijn natuurlijk...1 raad, hoe dan ook ga toch maar eens gaan kijken, want wat voor de ene belangrijk is is voor de andre dan weer minder van belang.Zo weet je op het einde van de rit welke zaal jullie echt willen !Veel "zoekplezier" !!!
Den Hof heeft een hele goeie naam, lekker eten en verzorgd! Ik kan wel niet inschatten of de zaal groot genoeg zou zijn voor 130 man+rest...Succes!Rebecca27/06/09
Hey Yanika;Wij zijn in september getrouwd en ons feest was in hof ten bosse.Ik kan maar één ding zeggen het was perfect!!De uitbaters zijn héél vriendelijk en doen er alles aan om je het perfecte feest te geven.Het is een héél mooie zaal en het eten was zéér lekker.Qua prijs kwaliteit zijn ze zeker een topper.Als je wil stuur ik je enkele foto's door.groetjes chantal
Chantal,Bedankt voor je reactie. En gefeliciteerd met je huwelijk :DIk vind hof ten bosse persoonlijk ook heel erg mooi. Heb via het e-mail adres informatie en prijslijst opgevraagd maar ze hebben nog niet gereageerd. Hier is mijn e-mail adres want ben wel heel benieuwd naar de foto's :y_dehulsters@live.nlAlvast heel erg bedankt.Groetjes,Yanika