Terug naar overzicht
Dag Lotgenootje...Ik ben er zelf ook nog niet uit.Ja, nummers, of bloemen of sprookjes, ...Marieke18/04/2009
Hey,Wij nemen waarschijnlijk als thema de cartoons van de jaren '80 om dan telkens hun tune te laten afspelen.Groetjes,Ans
Ans,Waar haal je dan die tunes vandaan?Groetjes
Marieke,Sprookjes zijn inderdaad misschien nog tof om te doen, dank u voor de tip.Wat een organisatie allemaal jongens pff.Dat zijn zo allemaal dingen die ik niet graag doe. Maar wil toch een mooi en tof feest houden. Groetjes
Ik hou ontzettend veel van paarden wat zou ik hiermee nog kunnen doen?Groetjes
Waar ik die tunes ga vinden ben ik nog niet helemaal uit. Het idee staat nog in zijn kinderschoenen he. Maar ik hoop wal wat te vinden op het net.Groetjes
Hoi Daisy,Kan je de tafels niet vernoemen naar tv-programma's met paarden? Black Beauty, Amika,... Je kan de begintunes hiervan dan downloaden op het internet. Daarna geef je per tafel een opdracht (bv: een rondje rond de dansvloer lopen, 10 keer springen,...) die ze moeten uitvoeren als hun tune begint te spelen. Hou er wel rekening mee dat niet iedereen een fan is van spelletjes op het trouwfeest... Nog veel succes!Ann(21-02-09)
Daisy,Geen probleem hoor, tik eens in op wijtrouwen.com zoeken -> sprookjes zijn nogal in het verleden item van geweest.SuccesMarieke
Dag Ann, dank je wel voor je leuke idee, ik was als kind ook helemaal zot van Black Beauty hihiVeel succes op je grote dag, nog twee weken zie ik, spannend hé.Dat van de spelletjes dat weet ik maar mijn volkje zal wel gretig meedoen.Daisy
Hey DaisyDe tunes kan je zeker terugvinden op I-tunes (0,99 euro per liedje).Misschien nog een ander idee, series van vroeger gebruiken als thema. Als je op I-tunes '100 greatest tv themes' intikt, krijg je een hele resem met series (oud en nieuw).Groetjes en nog veel succesVéronique C.