Nu Online
Momenteel zijn er 534 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelschikking

5-2-2009 15:18:53
Hallo! Wij laten de mensen op een liedje naar de tafels gaan. Vermits we de titelsong nog niet willen verklappen bij het binnenkomen, hebben we nog niet echt een idee om de mensen duidelijk te maken welk liedje hun liedje is. Iemand een idee?

Karen
10-2-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 734

Cindy
22-8-2009
 Meld misbruik5-2-2009 18:55:19

Hallo,

Wij werken met kleuren. De mensen krijgen bij het binnenkomen een foto (zelf bewerkt) met onze kids en een bepaalde kleur. De mensen weten dus niet op voorhand dat hun (verdeling)kleur via een liedje aangekondigd wordt.

Groetjes,

Cindy
28/08/09

Ann
21-2-2009
 Meld misbruik5-2-2009 18:58:23

Hoi Karen,

Je kan bij het binnenkomen van de gasten misschien gewoon zeggen dat ze aan de (ik zeg maar iets) U2-tafel zitten. Daarna wordt er dan een liedje van die groep gespeeld wanneer ze naar binnen moeten.

Veel succes,
Ann
(21-02-09)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...