Terug naar overzicht
Hoi Carolina,De nicht van mijn toekomstige geeft les in filmtechnieken aan de hogeschool in Hasselt. Ik zie haar op 21 februari (onze trouw). Als je wil, kan ik je mailadres of zo doorgeven... Zijzelf doet dat niet, maar mss 1 van haar studenten wel...Laat hier maar iets weten.Groetjes,Ann(21-02-09)
Hoi Carolina,Ik ken geen videograaf bij jou in de buurt maar het was mij opgevallen dat je op dezelfde dag als ons trouwt :-) Veel succes nog met de voorbereidingen :-)Kim01/08/2009
Ey Carolina, Wij hebben Jef Lemmens uit Vorselaar.Hij vraagt 350 van s'morgens tot 1.00u s'nachts.Je krijgt dan van hem 3 dvd's...Groetjes Gitte
Aan Gitte,Waar kan ik Jef Lemmens uit Vorselaar juist vinden.Carolina
Hey Carlonina.Ik zou mij persoonlijk afvragen, wat je het liefst heb. Orginele foto's of wil je gewoon dat je sfeerbeelden heb van je trouwdag. wij zijn op de huwlijksbeurs tegen een fotograag gelope, die echt schone zwart witte foto's maak. echt authentiek.. niet digitaal. Patrick Frans De Smet, hij is kunstfotograaf. Hij maakt zelf zijn passe partouts en zelf zijn kaders. Hij rekent per uur voor een reportage.65€ per uur.. als je 7 uur neemt komt dat op378€. Voor extra zwart wit komt er € 1 per ontwikkelde foto bij (voor dat papier).Een fotobox handgemaakt op 200 € en wij kiezen 15 pagina's met foto's van 30 op 30 en dat is €25 voor 1 zo'n pagina. De foto met de kader voor de ouders is 100 euro.. en als je vroeg intekent krijg je 1 gratis. OOk leuk.. hij komt een jaar later voor een reportage waar je 6 Foto"s gewoon mag hebben. Dus die reportage kost niets. En hij is een superleuke gast. ik denk dat zijn website www.patrickfransdesmet.be is. Veel succes
Hoi Carolina, Zelf ben ik met hem in contact gekomen via vrienden die hem als videograaf haddan op hun dag. Vooral de prijs en de dvd van dat paar sprak mij wel aan. Hier zijn z'n gegevens. Een website heeft hij niet.Jef Lemmens Smalvoort 162290 VorselaarT: 014/51.26.87G: 0499/40.34.40Groetjes Gitte Moest je nog vragen hebben mag gerust mailen gittevandyck@hotmail.com
wij hadden een videograaf en is een super mooie film geworden. hij is ook niet zo duur (+-500€) want hij is nog niet zo lang zelfstandige in bijberoep . als je wil mag je altijd de film is komen kijken.je kan hem bereiken per mail want hij zit nog tot april in Frankrijk en Bali don_verratchi@hotmail.com, zijn naam is bartsuccesleentje6/9/2008
Beste Carolina,Vorig jaar ben ik zelf ook getrouwd en het was de mooiste dag van ons leven! Dit mede dankzij onze fotograaf en videograaf... En eerst waren we aan het twijfelen of we deze dag zouden filmen... gelukkig hebben we dit wel gedaan, want tenslotte foto's geven niet hetzelfde weer wat beelden vertellen.Wij hadden een super videograaf! Hij doet dit als een soort hobby, maar is zo gepassioneerd hierdoor dat het wel een echte prof lijkt! De dag zelf merk je niet dat hij er is en toch nadien op de dvd zie je dat hij echt alles heeft gefilmd! Hij maakt het ook zo dat je net als bij een andere dvd een keuzemenu hebt... best wel handig. Buiten dit blijft hij ook van s'morgens tot s'nachts (!!!) op je trouwdag... dat heeft bij ons de doorslag gegeven omdat de meesten dit niet doen.En weet je binnenkort wordt ons dochtertje gedoopt, wel wij hebben hem terug gevraagd, zo tevreden zijn we!Zo hopelijk heb ik je kunnen helpen, veel succes verder.Hier zijn de gegevens van hem...Freddy uit Zoersel mailadres fre4@telenet.beGroetjes Lesley
Bedankt voor de tips. We gaan er zeker enkele contacteren. groetjes, Carolina
Ik ben zelf hobby-videografe, en heb al verschillende trouws mogen filmen van bruidjes van deze website.Ik doe dit als een uit de hand gelopen hobby, maar zorg wel dat ik zelf altijd tevreden ben over het resultaat.Ook werk ik net zoals de videograaf van Lesley met menu's en alles.Als je graag info hebt: hideeausdenbergen@hotmail.comGroetjesHeidi13/09/2008
Beste,Bij all party events beschikken ze over een huis videograaf.Prijs : 750€ excl. btw incl. 3 dvd's