Nu Online
Momenteel zijn er 172 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Suitekledij huren voor de mama's.

6-2-2009 9:50:59
Hey iedereen,

Mijn mama en schoonmama wou niet te veel geld uitgeven aan kleding, die daarna toch op ebay ed komt, daarom dat ze suitekledij wil huren.
Bestaan er winkels die bv Oni Onik verhuren of Linea Rafaelli?
Ze vind die collectie wel héél mooi!
Of verkoopt er iemand zijn suitekleed?Mijn mama zou dat ook wel overwegen...ze is 1m80 en weegt ongeveer 70 kg...
Weet er mss iemand wat een ensemble van Oni Onik kost nieuw?

groetjes,

Debby

Debby
8-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 2506

Valérie
3-12-2009
 Meld misbruik6-2-2009 10:57:21

bij winkels als anne sophie vind je suitekleding van rond de 120 euro van linea rafaelle enzo. dat is zllemaal stock verkoop en daarom zo goedkoop. er is er ene in brasschaat en ej wordt er zalig behandeld. ben er ook met mijn ma geweest end ie heeft er iets gekocht. wel zien dat ze niet hetzelfde dragen aan het gemeentehuis he op n8-8-09 :-)

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik6-2-2009 11:24:11

haha stel je voor!!Hahaha ;-))
Ons mama vind dat precies nog wat te vroeg is dat zo?

xxx

arne
23-5-2009
 Meld misbruik7-2-2009 11:11:28

Ik weet niet precies waar je woon.
Maar er bestaan ook Outlet store's van suite kledij. Vb La sposa in roeselare heeft een outlet store in Desselgem. Daar kun je gewoon de collectie kopen van vorig jaar. Want dat moet weg in de winkels he.

In Rijsel zijn er op dit moment solden.
In Printemps ( Een sjieke winkel maar is beetje zoals warenhuis.. maar echt met de sjiekste merken) heb je op de eerste verdieping Kledij voor dames. Heel op het einde van die verdieping heb je suite kledij( zowel voor jonge mensen als oudere mensen) voor niet veel geld.. ( begin geloof ik van € 100) en in de solden heb je nog eens extra korting.. vb -50% en aan de kassa nog eens -20%. Ik ben daar vorig jaar opgekomen omdat wij zelf vandejaar trouwen maar we zitten dan nog met 5 andere trouws.. dus moet betaalbaar blijven.

Veel succes

RIJSEL = LILLE

domi

Meld misbruik7-2-2009 15:27:23

Hey

Ikzelf ben een bruidje in spe en heb ook een winkel(tweedehands)Heb toevallig 3 suite kleding hangen van linea rafaelli, heel mooi,groene, blauwe en bruin met lichtblauw...
over prijs valt te discutieren...

Groetjes

Bart
29-8-2009
 Meld misbruik7-2-2009 18:10:57

waar is jouw winkeltje?
Welke maten zijn de kleedjes?

Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik10-2-2009 14:57:58

Anne Sophie Smartshopping is echt aan te raden hoor! Ze hebben niet alleen een winkel in Brasschaat maar ook in Waterloo, Sint Martens Latem en Brussel centrum (dicht bij stockel, je kan erheen met de metro). Ik ben met mijn mama en mijn schoonzus (getuige) naar de afdelingen in Waterloo en Brussel geweest. Waterloo was maar magertjes, maar in Brussel hebben ze heeeeel veel keuze en is de service super! De Franstalige verkoopsters deden spontaan hun best om Nederlands te spreken toen ze ons onder elkaar hadden horen spreken. Mijn schoonzus heeft een leuke paarse jurk gekocht voor slechts 149€ en mijn mama een bloes voor 25€. Ze hebben er af en toe Linea Raffaelli hangen ook, maar van elke jurk hebben ze meestal maar 1 stuk. Er waren er 2 toen wij langsgegaan zijn.
En er is ook een grote collectie rokken en topjes apart, vestjes, noem maar op! Daar heb ik dingen van Oni Onik bij gezien. Ze hebben ook een hoop stola's aan slechts 20€, heb er een stola gekocht voor bij mijn bruidskleed waar ik super blij mee ben!
www.anne-sophie.be
(valt het op dat ik aangenaam verrast was? hihi!)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...