Terug naar overzicht
bij winkels als anne sophie vind je suitekleding van rond de 120 euro van linea rafaelle enzo. dat is zllemaal stock verkoop en daarom zo goedkoop. er is er ene in brasschaat en ej wordt er zalig behandeld. ben er ook met mijn ma geweest end ie heeft er iets gekocht. wel zien dat ze niet hetzelfde dragen aan het gemeentehuis he op n8-8-09 :-)
haha stel je voor!!Hahaha ;-))Ons mama vind dat precies nog wat te vroeg is dat zo?xxx
Ik weet niet precies waar je woon.Maar er bestaan ook Outlet store's van suite kledij. Vb La sposa in roeselare heeft een outlet store in Desselgem. Daar kun je gewoon de collectie kopen van vorig jaar. Want dat moet weg in de winkels he. In Rijsel zijn er op dit moment solden. In Printemps ( Een sjieke winkel maar is beetje zoals warenhuis.. maar echt met de sjiekste merken) heb je op de eerste verdieping Kledij voor dames. Heel op het einde van die verdieping heb je suite kledij( zowel voor jonge mensen als oudere mensen) voor niet veel geld.. ( begin geloof ik van € 100) en in de solden heb je nog eens extra korting.. vb -50% en aan de kassa nog eens -20%. Ik ben daar vorig jaar opgekomen omdat wij zelf vandejaar trouwen maar we zitten dan nog met 5 andere trouws.. dus moet betaalbaar blijven.Veel succes RIJSEL = LILLE
HeyIkzelf ben een bruidje in spe en heb ook een winkel(tweedehands)Heb toevallig 3 suite kleding hangen van linea rafaelli, heel mooi,groene, blauwe en bruin met lichtblauw...over prijs valt te discutieren...Groetjes
waar is jouw winkeltje?Welke maten zijn de kleedjes?
Anne Sophie Smartshopping is echt aan te raden hoor! Ze hebben niet alleen een winkel in Brasschaat maar ook in Waterloo, Sint Martens Latem en Brussel centrum (dicht bij stockel, je kan erheen met de metro). Ik ben met mijn mama en mijn schoonzus (getuige) naar de afdelingen in Waterloo en Brussel geweest. Waterloo was maar magertjes, maar in Brussel hebben ze heeeeel veel keuze en is de service super! De Franstalige verkoopsters deden spontaan hun best om Nederlands te spreken toen ze ons onder elkaar hadden horen spreken. Mijn schoonzus heeft een leuke paarse jurk gekocht voor slechts 149€ en mijn mama een bloes voor 25€. Ze hebben er af en toe Linea Raffaelli hangen ook, maar van elke jurk hebben ze meestal maar 1 stuk. Er waren er 2 toen wij langsgegaan zijn. En er is ook een grote collectie rokken en topjes apart, vestjes, noem maar op! Daar heb ik dingen van Oni Onik bij gezien. Ze hebben ook een hoop stola's aan slechts 20€, heb er een stola gekocht voor bij mijn bruidskleed waar ik super blij mee ben!www.anne-sophie.be (valt het op dat ik aangenaam verrast was? hihi!)