TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
19-6-2009
|
6-2-2009 11:56:47
Dag Valerie,
Dat is een normale reactie die bij meerdere toekomstige bruidjes voorkomt.
Een vriendin van mij had dit,ik heb het bij momenten ook een beetje.. :-)
Ik heb mijn kleed besteld maar nog niet aan gehad. Ik wist welk model ik wilde, had nergens een mooier kleed gevonden, was gewoon mijn ding.Heb bij het passen wel zaken in dezelfde stijl aangedaan om te kijken of het model bij me paste, waren allemaal heel mooi maar het was duidelijk dat het model dat ik uitgekozen had, écht helemaal mijn ding was. Wat bij de andere kleedjes ontbrak had dat kleed wel. Nu denk ik ook soms van, oh nee, wat als bij de pas blijkt dat het kleed totaal niet bij me past! Dit terwijl ik zeker weet dat het kleed perfect voor me gaat zijn :-)
Het is niet omdat jouw kleed niet veel frutsels enz heeft dat het niet mooi gaat zijn. Als je toen compleet verkocht was, ga je dat volgende keer opnieuw hebben hoor. Moet je geen zorgen maken :-)
Groetjes, Katrien 19/06/2009
|
|
Petra
13-6-2009
|
6-2-2009 12:09:41
Hey Valerie
Ik heb dit ook hoor! Ik heb mijn kleedje begin november besteld en als ik het nu op internet of in de boekjes zie, denk ik 'hmm, das toch ni zo mooi'. Maar dan denk ik altijd aan de reactie van mijn mama toen ik uit het pashokje kwam met mijn kleed aan. Ze kreeg gewoon tranen in haar ogen. Dit zegt voor mij genoeg. Je zal wel zien als je gaat passen dat je terug het gevoel hebt van 'dit is het echt'! Komt dus blijkbaar bij nog mensen voor :-)
Groetjes Petra 13/06/09
|
|
s
1-6-2007
|
6-2-2009 12:30:09
Proberen uit je hoofd te zetten. Je kan daar over blijven nadenken. Er bestaan 10 000 kleedjes en jij hebt er eentje uit gekozen dat je leuk en mooi vond. Tuurlijk bestaan er nog 100 kleedjes die je ook wel leuk zou kunnen vinden.
|
|
Marie
16-5-2009
|
6-2-2009 12:49:17
Hey!
je kleed zal prachtig zijn!!! 1 advies... kijk niet meer naar andere trouwkleedjes, je kan er inderdaad nog 1000 vinden dat je mooi vind...
|
|
Marieke
18-4-2009
|
6-2-2009 13:23:56
Hey,
Ik had juist hetzelfde, maar ik heb een foto van mezelf in m'n trouwkleed, als ik dan twijfel kijk ik daar eens naartoe :).
Marieke 18/04/2009
|
|
katelijne
|
6-2-2009 15:07:15
dat herken ik ook hoor! ik heb ook een eenvoudig kleedje, en denk ook vaak "gaan de mensen dat nu wel mooi vinden, het is niet zo speciaal met veel details en zo" maar, ik vind het gewoonweg prachtig, en mijn moeder ook :-) En ik heb ook fotootjes van mij in het pashokje, en eerlijk gezegd, ik heb mezelf nog nooit met zo'n blik gezien! Ik straal gewoon, dat doet me echt wel beseffen dat ik het juiste kleedje heb :-)
|
|
Valerie
2-5-2009
|
6-2-2009 16:07:41
Niet meer in de boekjes kijken! Je zal prachtig zijn in je kleed, dat weet ik zeker.
Valerie
|
|
heidi
|
6-2-2009 16:44:37
dat is normaal denk ik, ik heb dit soms ook nog, maar als ik mezelf dan zie in het kleedje ben ik weer verkocht, ik kijk uit naar mijn pasbeurt en dan voel ik me weer een echte prinses in mijn kleedje. ik kijk ook niet meer naar andere kleedjes, want zo twijfel je meer en dat is voor niets nodig 16 Mei 2009
|
|
Ellen
16-5-2009
|
9-2-2009 10:26:11
Hoi, ik heb hetzelfde meegemaakt en heb dan de grote fout gemaakt om opnieuw in de boeken te kijken. Niet doen want dan slaat de twijfel nog meer toe. Ik ben vrijdag mijn kleed gaan afpassen en ik vond dat ik er weer beeldig mee stond maar eenmaal thuis sloeg de twijfel weer toe. Het grote probleem is dat we het kleed niet kunnen bewonderen zolang het niet thuis op de pop staat waardoor je niet meer exact weet hoe het eruit ziet... Don't worry, we maken allen hetzelfde mee! groetjes
|
|
Geert
4-7-2009
|
9-2-2009 10:57:03
Bedankt voor de warme steun! Is een hart onder de riem!
X
Valerie
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|