Terug naar overzicht
Is het voor een strandvakantie of om rond te trekken?Strandvakantie zou ik het goedkoopste kiezen. Als ik niet kan kiezen, kies ik het goedkoopste. Beetje gierig, zekers. Rondtrekken zou ik Thailand nemen. Heel makkelijk (en veilig) om met z'n tweeën overal te geraken. Je vindt snel verblijfplaatsen. Brazilië durf ik niet alleen bezoeken. Zou ik eerder in groep doen. (wat niet zo romantisch is als huwelijksreis)
Het is onze bedoeling om eerst een rondreis te doen en daarna nog een paar dagen strandvakantie :-) Was ik vergeten te vermelden.
hey, net zoals s zegt zou ik het ook niet durven om alleen in brazilie rond te trekken of te verplaatsen. thailand is wel zeer veilig en zeer veel afwisseling. wij zijn vorig jaar voor 5 weken naar thailand geweest, met de rugzak. wij hebben low-budget gereisd met openbaar vervoer.je kan natuurlijk ook geupgradet hotelkamers nemen, hangt af van jullie eigen stijl.eerst moet je voor jezelf uitmaken wat je termijn is natuurlijk en ga anders eens een trotter kopen van thailand.
Brazilië was in eerste instantie ook één van onze favorieten. Maar op elk reisbureau zeiden ze hetzelfde: Brazilië is prachtig land, 't zou een prachtige reis zijn, maar ze zouden het niet onmiddellijk aanraden als huwelijksreis. Omwille van niet echt romatisch. En idd Brazilië ging dan een groepsreis zijn omwille van de risico's alleen. uiteindelijk is het dan Bali geworden van ons.
Hallo Kim,Wij zijn eens met besttours naar thailand geweest en dat was echt af. ik zou dus dat aanraden!Evi: hoe is bali meegevallen voor jullie? wij willen daar graag op huwelijksreis gaanGroetjes,Nathalie27/06/2009
hallo, wij vertrekken de dag na ons huwelijk naar Thailand, eerst 3dagen Bankok, dan 3 dagen mia Mar, en dan een week strandvakantie in Kho samui.zo zien we wat van het land de eerste week, en is het puur genieten de 2de week16 Mei 2009
Brasilie heeft idd de naam dat het onveilig is..Ik ben al een paar keer in thailand geweest. heel mooi qua rondreis, cultuur, bangkok,..Moet je zeker ooit 1x in je leven geweest zijn.Ik heb al heel wat verre reizen gemaakt en thailand stond altijd op 1. Maar nu heeft bali mijn hart veroverd!!!!
Hey Kim,Brazilië ben ik nog niet geweest, dus kan ik niet over oordelen, maar persoonlijk als huwelijskreis zou ik kiezen voor Thailand. een mooie rondreis in combinatie met een prachtig strandhotel. Zeker en vast een aanrader!Als je meer info wil mag je altijd mailen: travelangelke@yahoo.comIk heb 2 jaar geleden een studiereis gemaakt in de regio Phuket, Khao Lak, Krabi...Dus kan je wel enkele hotels aanraden als je zou willen.Veel succes!Cindywww.kenencindy.bruiloftsite.nl 13/06/2009
@nathalie: Onze reis naar Bali moet nog komen (in juni), maar de verwachtingen zijn alleszins hoog gespannen. tot nu toe hoor ik alleen maar in superlatieven spreken over Bali!
Ik ben net terug van een zakenreis naar Maleisië waar we moeten samenwerken met Maleisiërs en Thai. Het zijn allebei superveilige landen om in rond te trekken of ergens romantisch samen te zijn. De bewoners zijn ook heel vriendelijk, behulpzaam en verdraagzaam. Het weer was er lekker warm maar vochtig, en het eten is er heel lekker en goedkoop, je kan er zelfs met een gerust hart je tanden poetsen met kraantjeswater! De steden zijn super proper, er is amper afval te zien, zelfs als je meer naar de "achterbuurten" gaat.Brazilië heeft de naam onveilig te zijn en is ook veel minder proper...Have fun!