Nu Online
Momenteel zijn er 305 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Versiering appartement ouders

6-2-2009 13:37:52
Hallo,

De dag van de trouw komt mijn partner me bij mijn ouders ophalen, deze wonen wel op een appartement. Ik ben dus opzoek naar ideeën, voorstellen,... hoe ik de inkom enzo kan versieren?
Want een bloemstuk vind ik dan niet zo leuk als het aan een gezamelijk trap is gemaakt. Mss ballonnen? Mss enkel het padje naar de deur sieren?...

Tessa
10-10-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 526

s
1-6-2007
 Meld misbruik6-2-2009 18:01:11

Hebben ze een balkon dat van de straatkant te zien is? Lijkt me wel wat om daar versiering aan aan te brengen.

Ann
21-2-2009
 Meld misbruik6-2-2009 23:38:08

Hoi Tessa,

Indien je ouders niet te hoog wonen, kan je mss een mooie stof of tule rond de leuning wikkelen en er hier en daar bloemetjes tussen steken...
Nog veel succes,
Ann
(21-02-09)

Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik7-2-2009 14:55:57

Juist ja, met tulle rond de trapleuning is simpel maar toch de nodige versiering! Bedankt.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...