Terug naar overzicht
Hallo,In Antwerpen, tegen de KBC toren heb je Van Bommel. zeer goede schoenen volgens mijn ventje, maar niet van de goedkoopsteGroetjes
Gewoon in een schoenwinkel. Waar koop je anders schoenen? Of bekijk ik het te simpel? Of zoeken jullie iets specifieks?Mijn man had schoenen van Ambiorix. Ook niet echt goedkoop, maar in de solden viel het goed mee (ik denk met korting 120 of 150 euro). Hij draagt die nu nog vaak onder zijn kostums.
Zowat in iedere schoenenwinkel...
Wij zijn in de week in Antwerpen gaan ontbijten (van nog nen bongobon die we hadden liggen) Toen we terug naar huis reden zijn we voorbij een winkel gereden met titel: voor de tere voet en steunzolen. (viel mij fel op en is me bijgebleven omdat we het er nog over gehad hebben in de auto) Ik weet nu niet of dit enkel vrouwenschoenen zijn of ook mannen. Volgens mij een winkel met toch degelijke schoenen, misschien wel wa ouderwets ik weet het niet... Hij was aan de achterkant van de stadsfeestzaal, schuin de baan over. Voorbij de versace enwat is dat daar nog. Een oud winkeltje. Ik weet het niet hé, maar als ge er in de buurt van moest komen...groetjes, Carolina