TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Laura
11-7-2009
|
6-2-2009 20:48:07
Hey,
Ik ken ongeveer het gevoel. Het is niet bij het passen van het kleedje of over onze lijn. Maar mijn zus is ouder, heeft volgens mijn ouders een perfecte vriend en na een jaar vroegen ze al: ale wanneer ga je trouwen. Ik (nog maar) 22 heb al 5 jaar verkering en nu we verloofd zijn waren ze niet echt enthousiast, vonden me te jong enz. Ook bij de feestzalen, zei papa enkel hmm, terwijl bij mijn zus, oh das mooi en dit en dat. Ondanks ik de zorgeloze dochter ben, zijn ze altijd blij voor mijn zus en als ik iets leuk zeg zijn ze altijd veel minder enthousiast. Ik voel me vaak verdrietig daarom :(
Knuffel ;-)
Maar allegeluk dat je je perfecte kleedje aanhad he!!
Ik kan geloven dat je naar dit moment uitkeek en het is toch maar jij dat trouwt he, en 8 augustus zal iedereen naar jou kijken, niet naar je zus (bij mij gaan ze wrsl aan mijn zus vragen en hoe staat het bij uwen trouw (trouwt 3 maand later) grrr )
Veel moed en toch nog veel plezier met het voorbereiden van je huwelijk!
Groetjes, Laura
|
|
inge
27-6-2009
|
6-2-2009 20:54:41
Yep meiske, ik ken het gevoel, ik heb ook een superslanke mooie zus.Zij gaat een suitekleed kopen zei ze. Tis nu wel de bedoeling dat ik eens de ster van de dag ben he ;-) Ik trouw in juni, en ben nog niet gaan zien voor een kleedje. Tja, er heeft nog niemand gevraagd om mee te gaan shoppen voor een kleedje.. Ik wacht nog een paar weken, en als ze het dan niet gevraagd hebben, dan ga ik wel met men ventje iets kopen. Stralen zullen we doen hoor meiske, kop op he!
|
|
Véronique
31-7-2009
|
6-2-2009 21:14:03
Inge,
Ik heb zelf aan iemand gevraagd om mee te gaan shoppen. Ik heb niet gewacht tot iemand zich aanbood...
|
|
inge
27-6-2009
|
6-2-2009 21:21:11
Ja Véronique, dat is natuurlijk ook een mogelijkheid.. Misschien verwachten ze het wel van mijn kant uit, zo heb ik het nog niet bekeken..(Misschien vinden ze het een eer, wie weet ;)-)
|
|
Veerle
|
6-2-2009 22:20:03
Ben heel blij te lezen dat ik niet alleen ben met zo een gevoelens! Dikke merci voor de steun, ik heb intussen al terug een lach op m'n gezicht...En inderdaad, kleedje kiezen beschouwen de mama's of zus of vriendin echt als een eer, vragen dus hoor!de mama heeft me intussen al gebeld ook, blijkbaar raakt het haar enorm dat de jongste het nest verlaat. ook al woon ik al 2 jaar samen met m'n vriend :-) die mama's durven soms blijkbaar niet alle gevoelens tonen uit bescherming voor ons. Hoe lief is dat...Wie weet voelen we ooit wat het is als één van onze dochters trouwt.En dan steunen we elkaar via seniorennet ofzo... Hihi. Liefs en veel moed voor jullie!!
Veerle xx
|
|
Geert
4-7-2009
|
9-2-2009 10:37:36
Ik ben met vriendinnen en mijn mama gaan passen. Ik ben niet mollig, maar heb 'vrouwelijke' vormen, lees: een D en mijn vriendinnen en mijn mama een B. Dat was dus een raar zicht om mij daar te zien staan in bruidsjurken die precies allemaal te klein leken, omwille van die boezem. Was ook niet goed van de maat die ze bestelden voor mij: een 42... En dan nog de verkoopster die zei: ni bijkomen hé, da is moeilijk om het kleed aan te passen :-S Maar mijn vriendinnen zeiden het zo (hebben achteraf nog een kleur- en figuuranalyse laten doen): jij bent jij, een maat doet er niet toe, als je je goed voelt, zie je dat en dat is het belangrijkste. zij hadden bvb. complexen over een dikke poep of over een kleine cupmaat, terwijl ik dacht: allé nu! Dus: als JIJ je goed voelt in net DAT kleedje, trek je dan niks aan van moeders, zussen, enzovoort en hoor bvb. eens bij een vriendin, die een volledig ander zicht heeft. JIJ bent JIJ en niet iemand anders of niet je zus. Jij bent de prinses!
|
|
heidi
|
9-2-2009 10:49:54
hallo, ik heb juist dezelfde jurk gekozen, ik vond ze metteen supper, je zal er prachtig uitzien in die jurk. ik heb er nog een bolero bijgenomen en een sluier. 16 Mei 2009 groetjes Heidi
|
|
Liesbeth
17-5-2008
|
11-2-2009 9:27:55
hey Veerle
Ik heb die vonken van mijn moeder ook gemist. Over heel de lijn jammer genoeg en dat is inderdaad niet leuk. Maar probeer je er niet op te viseren. Je verloofde zal je prachtig vinden daar kan je van op aan en dat is wat echt telt! Geniet van je jurk en van de voorbereidingen en laat een ander er geen domper opzetten!
|
|
Veerle
|
19-2-2009 16:48:33
Hey Heidi,
Ben beetje laat met de reactie maar wil ze je toch niet onthouden...Bedankt voor de leuke reacties! Doet toch goed om enthousiaste bruidjes te horen, en de sfeer omtrent het trouwen is gewoon een deel van het hele gebeuren hé.Je zal vast en zeker stralen in je Navel, superkleed hé...En met sluier inderdaad nog mooier! Je toekomstige zal glunderen als ie jou ziet komen...Geniet ervan met volle teugen op 16 mei!! Groetjes, Veerle
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|