Terug naar overzicht
Hey!Superleuk idee om jullie dochtertje zo te betrekken bij het hele gebeuren.Misschien kan je aan de juf op school eens vragen hoe je dit kan oplossen?Maar wat ik zeker eens zou doen, is vragen of je dochter dit zelf wel ziet zitten. Tenslotte is een tekst voorlezen voor een grote groep niet zo vanzelfsprekend hoor. Enfin, dat is mijn mening...GrtsNatalie
kleuterboek 'raad eens hoeveel ik van je hou" zijn niet al te moeilijke zinnen en moet wel lukken voor haar.je kan het eventueel zelf nog wat inkorten of aanpassen.denk dat dit zeker haalbaar is voor een kind van 6 jaar
Onze dochter van 7 gaat ook lezen. Ik vind de tekst "raad eens hoeveel ik van je hou" super, maar al zo vaak gebruikt... Ik heb toevallig daarstraks hier een vraagje gepost om de tekst van een paar verhaaltjes te ontvangen. Als iemand ze me mailt, wil ik ze gerust naar jou doorsturen, maar dan moet je even jouw mailadres laten weten: marielle_2001@hotmail.com. Onze 2 jongere meisjes doen ook actief mee; de jongste (3j) roept in het begin 'welkom allemaal' en de middelste (5j) gaat een zinnetje van de voorbeden vanbuiten leren. Misschien een leuk ideetje: wij trouwen met z'n vijven, dus onze meisjes krijgen ook een ringetje! Groetjes!