TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
inge
27-6-2009
|
6-2-2009 20:46:58
Dag Annelies, over dat kleedje kan ik je jammer genoeg niet informeren. Ik heb eigenlijk een vraagje aan jou. Heb jij al een ontwerp voor je trouwkaart? Wij zoeken al een paar weken aan een afbeelding jaren '20 (waarvan de resolutie hoog genoeg is )om op onze trouwkaart te zetten, een zeer oude trouwfoto of zo. Nog veel plezier met je voorbereidingen.
|
|
Ann
21-2-2009
|
6-2-2009 23:33:52
Hoi Annelies,
Ik ben ook helemaal into art-deco... Mijn kleed komt van Chrandels in Maastricht en is jaren 20 stijl. Het is een smal, groen kleed met kant en pareltjes. Maastricht is wel een beetje uit de richting, maar wou het je toch even laten weten.
Nog veel succes, Ann (21-02-09)
|
|
Liesbeth
30-9-2009
|
8-2-2009 15:20:46
Hoi Annelies,
Te gek thema! Wij zitten een beetje in dezelfde richting, maar dan eerder jaren '40 en '50. We willen een echt croonerfeestje met veel glitter en glamour... Omdat we in december gaan trouwen, komt er ook een gigantisch kitcherige kerstboom vol rood en goud. En Frank Sinatra natuurlijk hehee... Om op je vraag over een kleedje te antwoorden, ik heb in een magazine een allerschattigst charleston-kleedje gezien. K weet niet meer welk merk, maar ik wel het wel eens voor je terug zoeken.
Groetjes, Liesbeth
|
|
Stephanie
26-6-2010
|
31-3-2009 14:25:09
Dag Annelies,
Er is een Amerikaanse ontwerpster die prachtige jurken maakt in die stijl, echt heel mooi: Claire Pettibone. Je moet maar s zien op haar website. Wie weet kan je zo'n kleedje laten maken door een naaister?
Groetjes, Stephanie
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|