Terug naar overzicht
wij zetten de wagens aan de feestzaal en daar komen de chauffeurs ons oppikken en dan rijden we gezamelijjk naar de bruid haar huis en als iedereen binnen is dan komt de bruidegom als het laatst toe.
Aangezien wij ons met een huifkar zullen verplaatsen is het bijna onmogelijk om eerst alle mensen van de suite op te pikken, want dan verliezen we te veel tijd.Mijn verloofde gaat terug thuis slapen en hij komt met zijn ouders en zijn getuige (zijn broer) naar ons huis. Mijn ouders en mijn getuige (mijn broer) zullen ook naar ons huis komen. Ik blijf in ons huis slapen. Dat zal dus met eigen wagens gebeuren. Daarna rijden we naar het stadhuis en kerk en zo. Na de kerkdienst zet de huifkar ons allemaal terug af bij ons huis en rijden we met onze eigen wagens naar de feestzaal.Groetjes,Véroniquehttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Bij ons komen de wagens iedereen oppikken bij mijn ouders thuis en dan rijden we van daar naar kerk en erna naar de feestzaal. Om terug te keren rijden ze terug met andere familieleden of met een taxi, maar 't is voor ons niet zodanig ver...Groetjes,Amaryllis07-08-09
Hey, Wij doen zoals Arne, alle auto's aan de feestzaal. Ons busje pikt daar iedereen op en komen tot bij de bruid. Wij wonen al samen. Dan met z'n allen naar 't stadhuis en dan naar de feestzaal.
Bij ons hadden we een auto (van vrienden) voor ons als bruidspaar, tot aan de feestzaal.en de rest heeft gewoon met de eigen auto's gereden.Nu zijn onze familieleden nu niet direct drinkers, dus er was geen probleem.'s avonds (allez 's morgens eigenlijk) heeft mijn mama mijn man naar huis gedaan, en daar heeft hij onze auto opgehaald, en mij en de rest van de kadootjes mee naar huis genomen.
Dag Freija,Onze limo's staan klaar om op jullie grote dag iedereen in stijl te vervoeren. Wij hebben ook een nieuwe witte Hummer limousine. Indien dit iets voor jullie is maak ik met plezier een vrijblijvende offerte.Met feestelijke groeten,Tom RendersTheLimo.beinfo@thelimo.bewww.thelimo.be 0475/64.30.91