Nu Online
Momenteel zijn er 354 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

sutie vervoer

7-2-2009 11:30:53
hoe regelen jullie het suitevervoer op jullie dag? we zien dat onze ouders en wijzelf daarover verschillende ideeen hebben:
1) suite komt zelf naar het ouderlijk huis van de bruid, worden daar opgepikt met ceremoniewagens, naar de kerk, worden terug naar ouderlijk huis gebracht en rijden zelf naar de feestzaal
2) suite komt zelf naar ouderlijk huis van de bruid, worden daar opgepikt met ceremoniewagens, naarde kerk en worden naar de feestzaal gebracht.
3) suite wordt aan huis opgehaald met ceremoniewagens, naar het ouderlijk huis, naar de kerk, naar de feestzaal
of 4)...

Hoe regelen jullie dat?

Freija
105 dagen woehoe

Freija
23-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 432

arne
23-5-2009
 Meld misbruik7-2-2009 11:42:19

wij zetten de wagens aan de feestzaal en daar komen de chauffeurs ons oppikken en dan rijden we gezamelijjk naar de bruid haar huis en als iedereen binnen is dan komt de bruidegom als het laatst toe.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik7-2-2009 13:50:43

Aangezien wij ons met een huifkar zullen verplaatsen is het bijna onmogelijk om eerst alle mensen van de suite op te pikken, want dan verliezen we te veel tijd.
Mijn verloofde gaat terug thuis slapen en hij komt met zijn ouders en zijn getuige (zijn broer) naar ons huis. Mijn ouders en mijn getuige (mijn broer) zullen ook naar ons huis komen. Ik blijf in ons huis slapen. Dat zal dus met eigen wagens gebeuren. Daarna rijden we naar het stadhuis en kerk en zo. Na de kerkdienst zet de huifkar ons allemaal terug af bij ons huis en rijden we met onze eigen wagens naar de feestzaal.

Groetjes,

Véronique

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik7-2-2009 18:12:36

Bij ons komen de wagens iedereen oppikken bij mijn ouders thuis en dan rijden we van daar naar kerk en erna naar de feestzaal. Om terug te keren rijden ze terug met andere familieleden of met een taxi, maar 't is voor ons niet zodanig ver...

Groetjes,
Amaryllis
07-08-09

Valerie
2-5-2009
 Meld misbruik7-2-2009 23:12:35

Hey, Wij doen zoals Arne, alle auto's aan de feestzaal. Ons busje pikt daar iedereen op en komen tot bij de bruid. Wij wonen al samen. Dan met z'n allen naar 't stadhuis en dan naar de feestzaal.

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik8-2-2009 13:25:29

Bij ons hadden we een auto (van vrienden) voor ons als bruidspaar, tot aan de feestzaal.
en de rest heeft gewoon met de eigen auto's gereden.
Nu zijn onze familieleden nu niet direct drinkers, dus er was geen probleem.
's avonds (allez 's morgens eigenlijk) heeft mijn mama mijn man naar huis gedaan, en daar heeft hij onze auto opgehaald, en mij en de rest van de kadootjes mee naar huis genomen.

Tom

Meld misbruik8-2-2009 21:03:12

Dag Freija,

Onze limo's staan klaar om op jullie grote dag iedereen in stijl te vervoeren. Wij hebben ook een nieuwe witte Hummer limousine. Indien dit iets voor jullie is maak ik met plezier een vrijblijvende offerte.
Met feestelijke groeten,
Tom Renders
TheLimo.be
info@thelimo.be
www.thelimo.be
0475/64.30.91

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...