Terug naar overzicht
Vergeten bijvermelden: wij zijn op zoek in Oost-en Westvlaanderen.GroetjesEls
He hallo,Ga eens kijken naar www.ziltezoen.be Hebben daar al veel feesten gedaan,zeer lekker en zeer mooi.
Neem anders eens contact op met 't balladehof in St- Denys (zwevegem). een feestzaal waarvan Prijs/kwaliteit dik in orde is. En ook heel kindvriendelijk.056 75 65 45 Hoogstraat 15 Zwevegem
wij hebben bij de vrede gekeken en gaan vandaag nog een laatste zaal doen .bij de vrede kwam het op 50euro per persoon met receptie en avondfeest bij (en ook dessertbuffet) vind ik heel goe van prijs) en heel vriendelijk en al enkel positieve dingen van gehoord.vandaag gaan we naar ten boogearde in kortemark ze zeggen dat het voe elk budget kan en dat zullen we dus straks zien ehv :d:d:d
Dag Els,Ga eens kijken in 't Hof Van De Putte in Zegelsem (deelgemeente van Brakel)mijn vriendin is er afgelopen jaar getrouwd, en wij hebben de zaal vastgelegd voor mei 2010.Bij mijn vriendin was alles dik in orde, het was een zeeeeeer mooi feest, tot in de puntjes verzorgd, vandaar dat wij deze zaal ook genomen hebben. Er is een mooie binnen tuin aan voor de receptie. Je kan kiezen uit hun (5)vaste traiteurs voor het eten, dit kan van menu aan tafel tot BBQ - buffetten of enkel trouwfuif is ook mogelijk. Het is werkelijk een zeer mooie zaal (vierkantshoeve). Neem zeker eens kontakt op en vraag een afspraak. ze hebben ook een web-site : www.hofvandeputte.be en je kan ze ook vinden op www.vanbelgie.be hier staan wel panoramische foto's op (360°).Groetjes..
Ik denk niet dat je te laat bent hoor. Wij zijn onze zaal 6 maanden vooraf gaan vast leggen. Enkel voor de zomermaanden (van april tot september) moet je er vaak tijdig bij zijn. Van oktober tot maart is het veel kalmer en kan je gerust veel later boeken.
Wij trouwen in 't Kasteel Van Moerkerke - zalig mooi...als je van romantisch houdt...Informeer zeker ij de zalen naar korting, want die geven ze vaak in de wintermaanden!Succes!Amaryllis07-08-09
Hallo, ons feest is in zalen 138b in Harelbeke. Vrij van traiteur en drank. Mooi vernieuwd en ze gaan binnenkort ook de tuin nog groter maken. Op de site www.138b.be zie je welke data nog vrij zijn.
HalloWij trouwen in Caipirinhia in MerelbekeHeel mooi zaalEn inderdaad je zal zeker niet te laat zijngroetjes
solons de vredesolon ten boogaerde de vrede is goedkoper ten boogearde is mooier
Hallo,Hartelijk dank voor de vele tips!!! Echt super!
Hoi,Ons feest is in Hof Ten Bosse in Destelbergen. We zijn tot nu toe zeer tevreden van de prijs/kwaliteit verhouding en de service!
wij deden ons trouwfeest in Plopsa Indoor Hasselt, het was UNIEK! Iedereen spreekt er nog over! Met zijn allen in de attracties brak de saaie bedoening tussen het eten en ook dit was subliem! Ook de prijs was dan nog eens fantastisch, we betaalden 60 euro alles in, van drank tot eten tot dj tot attracties! echt een aanrader!Een vriendin van mij heeft me dit aan de hand gedaan, als je interesse hebt stuur je gegevens even ik laat je meer info: foreverandever@skynet.be