Terug naar overzicht
Wij zijn er twee jaar geleden gaan eten op de bruiloft van mijn vriend zijn baas. Lekker eten mooie zaal binnen alleen spijtig dat de receptie naast de parking van de zaal en de fruitveiling is.De bediening was ook goed maar de bruidegom kent de uitbater ook al heel lang dus hij had een speciale prijs gekregen want het is vrij duur (afhankelijk van wat je neemt natuurlijk). Wij hebben besloten om in het Rubenshof te Alken te gaan. Heel vriendelijke jonge mensen en lekker eten en een heel mooie tuin om de receptie te doen. Ze zijn ook de goedkoopste in en rond Sint-TruidenGroetjes Nathalie (03-07-09)
Hey!Wij hebben er al verschillende personeelsfeesten gehad van mijn man en het was telkens tip top! Heel mooi, proper, vriendelijk personeel,... maar ik denk inderdaad dat er géén tuin is. Maar ja, trouw je in het najaar, dan mis je dat helemaal niet, net zoals het bij ons was in oktober...Veel succes!Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
Hoi Wendy,Wij zijn er ook al een aantal keren geweest en je kunt er niks op aanmerken; lekker eten, vlotte bediening. Je kunt er inderdaad niet buiten, maar misschien is dat voor jullie helemaal geen noodzaak?Wij gaan ook naar t Rubenshof in Alken, daar is het eten nog net iets lekkerder en de bediening nog net iets vriendelijker :)Groetjes,Liesbeth