Terug naar overzicht
Misschien is het handig jullie trouwdatum erbij te vermelden?
oeps dat is inderdaad handig ja :-). We trouwen op 14 maart, niet meer zo lang dus. Daarmee dat we nu nog snel op zoek moeten naar minstens 2 (liefst 4) wagens...
Hey, ik wil je gerust wel helpen die dag als je echt geen anderen vindt, we zijn van in de buurt en hebben wel een model van 2002, goudkleur. Je laat je e-mail maar achter als je interesse hebt, mag ook in maart, ik zit als toekomstig bruidje toch op de site.Hopelijk vind je wat je zoekt en véél succes nog!! Een mooie dag gewenst!!Groetjes.
Dag Geert,Voor die dag hebben wij nog een witte Hummer limousine vrij. Hier kunnen wij 8 personen met vervoeren, dit vervangt misschien de drie ontbrekende wagens. Indien dit iets voor jullie is, mail me dan de details even vie info@thelimo.be.Bel of mail me vrijblijvend voor meer informatie.Veel succes en misschien tot ziens.Met feestelijke groeten,Tom RendersTheLimo.be0475/64.30.91www.thelimo.be
Hey Geert,Je kan mss eens vragen bij een Ford-verdeler?Nichtje heeft dat eens gedaan en heeft toen 5 Mondeo's ter beschikking gekregen. Er stond wel reclame op en familie moest natuurlijk met de wagen rijden.Het is maar een tip!! :-)Proberen waard, niets mee verloren...Gr en veel succes!Tessa