Terug naar overzicht
Hey K,Wij gebruiken Conquest of Paradise van Vangelis (mooi climax in het liedje als ik binnenkom ;) )Groetjes, Laura
ik kom als laatste met mijn papa en kom binnen op het liedje "zij" van marco borsato
Als je klassiek wilt blijven kan je de weddingmars misschien beter op 't eind houden voor 't buitengaan en bij. Trumpet Voluntary bij 't binnen komen. Dat kan met een trompet, maar ook orgel alleen als je dat verkiest.Succes!Amaryllis07-08-09
hey!wij komen binnen op het liedje dochters van marco borsatogroetjesImke
Hey hey!!Een mooi liedje is ook Come what may uit de film Moulin Rouge.Veel succes ! Graziella (12-06-2010)
Hoiik kom net zoals katrien als laatste binnen op het liedje Zij van Marco Borsato. oorspronkelijk was mijn eerste keuze She van Elvis Costello maar dat lag iets te moeilijk voor de muziekant.Groetjes en veel succes
Bij ons is het muziek van de Efteling: het nummer heet Droomvlucht. Echt iets voor romantische zieltjes zoals mezelf! :)Groetjes,Liese09/05/2009jurgenenliese.bruiloftsite.nl
Wij hebben Alegria van Cirque du Soleil.Groetjes,Véroniquehttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
hoi medebruidjes,Hier nog 41 dagen te gaan.En ik kom binnen met mijn pa op het liedje It is you van dana Glover (van de film shrek).Ik vind de tekst en de muziek echt prachtig om naar mijn toekomstig ventje toe te stappen.Groetjes
hey K,Mijn vriend komt binnen op: chariots of fire van Vangelis en ikzelf stap de kerk binnen op Conquest of paradise van Vangelis! SUPER Climax in de liedjes en dit in een bombastische kerk!! kippenvel moment!! groetjes,
Hallo!Wij hebben gekozen voor een niet zo voor de hand liggend liedje, nl vonken en vuur van Clouseau. Voor het binnenkomen in de kerk had onze zanger een vrij ingetogen versie in mekaar gestoken, bij het buitengaan was het de originele versie... We hebben er niets dan positieve commentaren op gekregen.Groetjes, Kim