TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ilse
21-3-2009
|
7-2-2009 19:01:51
Hoi Sharon,
wat volgens mij echt dringend is:
- gemeentehuis - evt. kerk - fotograaf - dj - trouwjurk !
Ik zou met deze puntjes beginnen.
Veel succes!
Lieve groetjes Ilse
|
|
Valerie
6-9-2009
|
7-2-2009 19:02:42
Dag Sharon, het belangrijkste is al in orde, jullie hebben een zaal :-) Zalen zijn al snel voor het komende jaar volledig volgeboekt. Wat ik zelf ook eerst niet wist, maar me intussen duidelijk geworden is, is dat je je trouwkleed zo'n 6 maanden op voorhand moet bestellen. En voor de rest een dj boeken als je die nog niet hebt, en een datum vastleggen voor de burgerlijke trouw als dat nog moet gebeuren. Voor de uitnodigingen, de ringen e.d. is er nog wel wat tijd.
Veel succes met de voorbereidingen en alvast een hele mooie huwelijksdag gewenst! Valerie
|
|
veronique
13-9-2008
|
7-2-2009 19:48:55
Hey! Wees gerust: wij trouwen een weekje vroeger en hebben al - zaal - DJ - wettelijke trouw (voorlopig vastgelegd, binnenkort bevestigen) - kleed is besteld (maar de wachttijd hangt veel af van het merk, je kan er gerust eentje hebben op enkele weken) Nu zijn we bezig met een fotograaf zoeken en uitnodigingen bekijken.
Veel plezier en geen paniek! Geniet er vooral van, Groetjes, Véronique
|
|
Bjorn
|
7-2-2009 20:52:08
beste; wij verhuren discobars met of zonder DJ in west en oost vlaanderen. indien intresse kunt u ons steeds bellen of mailen, 0496 54 01 06 of info@soreynsound-light.be. vriendelijke groeten, www.soreynsound-light.be
|
|
annen mark
5-9-2009
|
7-2-2009 22:27:30
De planning die op deze site staat, vind ik wel interessant, we zitten ook nog met een aantal zaken niet op schema, mr beetje bij beetje geraken we er wel.....
|
|
Sof
6-10-2007
|
8-2-2009 9:18:20
Sharon,
Vooral niet panikeren, je hebt nog tijd.
Wij hebben ons huwelijk ook op heel korte tijd gepland.
Dat je een zaal hebt is al super want die zijn nogal vlug volgeboekt.
Wat je nu zeker eerst moet regelen is het gemeentehuis en (eventueel) de kerk.
Dan ga je best op zoek naar een jurk (want soms zijn de besteltijden nogal lang). Een tip misschien: bij La Sposa outlet in Beveren Leie verkopen ze nieuwe bruidsjurken van vorige collecties. Je koopt daar tegen de helft van de prijs (of minder) en kan je jurk onmiddellijk meenemen (indien nodig doen zij ook verstellingen). Maw, geen wachttijd als je je jurkje daar vindt.
Kapper: als je iemand wil die aan huis komt dan kan je dit best ook beginnen zoeken.
DJ: misschien heeft de zaal een goede huis DJ?
Vervoer: daar heb je vrij veel keuze in (zoek een beetje op internet want de prijzen kunnen nogal verschillen). Kledij bruidegom en ringen: kan ong. 2 maand voor trouwdatum.
Voor de rest, niet te druk in maken, probeer ervan te genieten zonder al te veel stress. Dat doe ik ook, mijn toekomstige heeft me eind november 2008 ten huwelijk gevraagd en wij trouwen begin juni 2009.
Succes Sophie
|
|
Marieke
18-4-2009
|
8-2-2009 9:58:16
Hey,
Zoals hier al gezegd, kleedje. Laat je vooral niet gek maken. Bij Linea Rafaelli in Brugge kunnen ze op 12 weken een kleedje laten maken in de fabriek, ik heb zelf al gehoord van spoedbestelling op enkele weken,... nog niet nodig dus voor je.
Gemeente Fotograaf DJ zijn ook nog belangrijk.
groetjes Marieke 18/04/2009
|
|
katleen
8-8-2009
|
8-2-2009 13:33:39
hey! Eerst en vooral zou ik willen zeggen dat je zeker nog genoeg tijd hebt. Mijn vriend heeft mij gevraagd op skivakantie 31 december en we zijn 6 januari begonnen met plannen. Wij trouwen op 8augustus 2009 en we hebben op 1 maand zaal, kerk fotograaf, video, DJ geregeld. Mijn kleed is sinds woensdag besteld, en mama heeft gelijktijdig ook al haar kleed net zoals mijn jongste zus. Ook de kapster (mijn eigen kapster) is al geregeld en de make up op de dag zelf ook (schoonzus). Ge ziet het kan dus ook heel snel gaan. En ik werk ook iedere dag tot 19u dus het is allemaal in het weekend en 's avonds geregeld. Als er iets is waarmee ik u kan helpen laat ge het ma weten. groetjes Katleen
|
|
Cindy
13-6-2009
|
8-2-2009 14:01:51
Hey Sharon,
Zoals hieronder de dames je al wat hebben gerustgesteld, geen paniek, je gaat dat zeker klaarkrijgen. Wij moeten ook alles regelen 's avonds en op zondag want ik werk 6 dagen op 7 tot 18u30. En dat lukt allemaal. Wat ik zou doen is een lijstje maken van dingen die je moet doen. Zet de dringendste dingen zoals Gemeentehuis, Kerk (indien gewenst), vervoer, kleed, DJ, fotograaf eventueel videograaf... bovenaan en werk zo af naar beneden toe. Je vind vaak ook zo'n handige kalender bij de boekjes van loving you, of ook online, zelfs hier vind je er zo eentje.
Als je ergens vragen over hebt, vuur ze hier af en je krijgt direct antwoorden genoeg. Dus, no stress! Komt allemaal in orde, klein beetje organisatie en er is geen reden tot paniekaanvallen ;)
Succes
Cindy 13/06/2009 www.kenencindy.bruiloftsite.nl
|
|
Kelly
|
8-2-2009 17:36:20
|
|
Annelies
|
8-2-2009 19:26:07
Hoi Sharon..
Proficiat en vooral... het komt dik in orde. Reeds enkele jaren help ik mee aan de organisatie van de burgelijke trouw, kerkelijke trouw, receptie en ceremoniële taken. Dus als je een ceremoniemeester, muziek in de viering, muzieken tijdens de receptie, fotograaf ed zoekt, contacteer je me maar.
Mijn vriend is professioneel muzikant en dus heb ik al wat contacten kunnen leggen.
Veel succes nog! Annelies andalouseke@yahoo.com
|
|
Tom
|
8-2-2009 20:32:37
Dag Sharon, Voor die dag hebben wij nog een witte Hummer limousine vrij. Als je wil maak ik een vrijblijvende offerte om voor jullie vervoer te zorgen op je grote dag. info@thelimo.be of www.thelimo.be
Veel succes en misschien tot ziens, Groetjes, Tom Renders TheLimo.be 0475/64.30.91
|
|
www.klimaxsmusic.be
|
9-2-2009 3:58:26
Goeiedag Sharon & verloofde.
Jullie hebben nog dik 6 maand, dat komt wel goed hoor.
Mvg www.klimaxsmusic.be
|
|
s
1-6-2007
|
9-2-2009 13:02:01
Je hebt nog meer dan 6 maanden tijd én één van de moeilijkste dingen (de zaal) is al inorde. Relax!! Wij hebben ook alles op 6 maanden geregeld en dat was meer dan genoeg. Waarom zou je zoveeeeeeeeeeeel tijd nodig hebben? Ok, bepaalde zaken zoals zaal, fotograaf,... leg je best lang vooraf vast in drukke trouwmaanden, maar heel veel dingen kunnen om minder dan 2 maand, hoor. Schrijf rustig alles op wat je moet doen en je zal zien dat het zeker gaat lukken. Succes met de voorbereiding.
|
|
barbara
17-7-2010
|
9-2-2009 13:09:39
Mooi staaltje sluimerreclame! Zeer triest!
|
|
Sharon
28-8-2009
|
9-2-2009 19:31:54
Hoi iedereen,
bedankt voor jullie vele reacties en motiverende tekstjes :-) Inderdaad, ik was op dat misschien wat over toer. Ondertussen is het stadhuis al geregeld, de kerk, de fotograaf en de feestzaal (maar dit was al). Ik kan al wat meer ademen :-). De DJ is nu het eerste dat ik nog wil regelen, en de trouwjurk natuurlijk maar mijn mama belt morgen voor een afspraak.
Groetjes, Sharon 28/08/2009
|
|
Annelies
17-4-2009
|
10-2-2009 14:08:36
Ik zie dat je al goed gerustgesteld bent. Het is echt waar, je hebt niet zo heel erg veel tijd nodig. Mijn verloofde heeft mij op 3 oktober 2008 ten huwelijk gevraagd en we trouwen op 17 april 2009 (nog 66 dagen te gaan!) en tot nu toe is er nog niks verkeerd aan het lopen of te nipt aan het worden. Voor mijn trouwjurk was het een beetje nipt, want ik heb lang getwijfeld en pas in november besteld, maar die komt ook mooi op tijd aan. En anders had ik een mooie op het oog bij La Sposa Outlet. De ringen gaan super snel, en mijn verloofde heeft nog enkel schoenen, das en hemd nodig, het kostuum is al opgelost. Wij moeten nog enkel vervoer en bloemen regelen dan en dat is het. Een DJ vinden valt ook goed mee hoor. Als je hier gewoon post dat je een DJ zoekt en wat voor stijl het moet zijn en voor welke datum krijg je tonnen reclame over je heen ;o)
Veel succes ermee! Groetjes
|
|
Liesbeth
17-5-2008
|
11-2-2009 9:23:49
hey Sharon
Je hoeft heus niet te panikeren! Ok het is een jaar minder voorbereidingstijd, maar de belangrijkste zaken liggen vast, dus is er geen probleemn hé. Zorg enkel zo snel mogelijk voor je kleed. De winkels zijn gewoon dat bruidjes een jaar op voorhand hun kleed kopen, vandaar.. Maar geen paniek zenne, ik heb zelf mijn kleed 6 maanden voor de trouw gekocht! En licht de meeste mensen nu in over de vervroegde datum, je weet nooit dat ze schikken een reis te boeken! Nog veel succes met de voorbereidingen!
|
|
Tom
|
16-2-2009 1:53:49
Dag Sharon
Ik kan je zeker Eveline Roman van Dreamevent aanraden om jullie te helpen met alle voorbereidingen. Als muzikant werk ik vaak met haar samen en eigenlijk: niets dan lof over haar manier van werken! Bel haar gerust eens met mijn groeten! => 0499 / 69 72 01.
Groetjes, Tom Vanleeuwen
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|