Terug naar overzicht
In die regio ken ik niet echt een drukker. Maar in Antwerpen stad, sint gummariusstraat is er een drukker. De nummer ken ik niet juist, maar de winkel heet Mosaic.Ze hebben ook een site, maar de foto's die ze daarop hebben staan geven niet echt weer wat ze in de winkel zelf hebben.Succes
Hey daar,Wij zijn van Wilrijk en ben ook op zoek gegaan naar de goedkoopste drukker. Voor zwart-wit drukken is XPO in Mortsel de goedkoopste (Vredebaan 5 - 2640 Mortsel ) en voor kleurendrukwerk is drukkerij van Goethem (Mechelsesteenweg 1442640 Mortsel) de goedkoopste. Wanneer je een lerarenkaart hebt (of iemand kent die er een heeft) gaat er bij Van Goethem nog eens korting af. GroetjesImke
HeyWij gaan waarschijnlijk naar Drukkerij Ouderits gaan in Hove.Groetjes, Laura
Imke,Aagezien je bij van goethem korting krijgt met de lerarenkaart, heb jij soms prijzen van die drukkery?laura.agemans@gmail.comGroetjes, Laura
Hey,wij hebben onze kaarten laten drukken bij Drukkerij Plantin in de provinciestraat in Antwerpen en zijn hier enorm tevreden van. Echt een aanrader !!!!Groetjes
Hey,Ik heb de prijzen van de drukker (van goethem), hier niet meer liggen maar je kan er altijd naar bellen en die geven dat dan zo mee.groetjes Imke