Terug naar overzicht
De dansliga in Puurs geeft naast groepslessen ook priveles.Of dit kan tijdens de vakantie, dat weet ik niet.Het telefoonnummer vind je op internet.Idem voor dansleraars Aerts (wel in Temse): 0475/693274
Wij gaan onze openingsdans speciaal laten maken in een dansschool in Antwerpen. Is goed betaalbaar (ik dacht rond de € 160) en de lerares lijkt mij een heel toffe. In de prijs inbegrepen vijf lessen én een coreografie op jullie maat en kunnen...www.danzateljee.com Zij rekenen ongeveer 6 weken voor de trouw om eraan te beginnen.Groetjes,Lieve
Wij zijn absoluut geen dansers maar toch hebben we die avond voor de allereerste keer gedanst op ons nummer "she" van Elvis Costello (beetje symbolisch want nu kunnen we zeggen dat we voor het eerst hebben gedanst op onze trouwavond op dat nummer) en we hadden veel succes hoor (te horen aan het applaus en gefluit)!Veel succesJoyce
Wat ik ermee wil zeggen is dat dansles niet altijd zijn geld waard is!Wij hebben een bevriend koppel wat dansles volgde en die betaalden ook zoiets van 160 €...Ik moet zeggen dat het niet echt opviel dat ze er les voor hadden gevolgd! Ze vonden het ook een beetje veel geld voor wat het voorstelde ...Maar ja het kan natuurlijk wel leuk zijn die lessen vooraf aan de trouw om samen met je aanstaande man te dansen ...Het heeft voor en tegenkantingen he!
wij hebben les gevolgd, 2 privelessen voor 70 euro in totaal in temseen aan de reacties te horen, was dat zeker de moeite.het was veel specialer dan gewoon een slow.sandy
Hey,Ik wilde nog verduidelijken dat die prijs niet alleen is voor de lessen. Ze maken echt een originele coreografie op een door jou gekozen liedje. Da's toch iets speciaals en zeker niet op één tegel...Wij gaan er alvast voor!Lieve
Bedankt allemaal. Blijkbaar was er nog geen reden tot paniek. Op 5 lessen kunnen ze de slechtste dansers een openingsdans leren. We twijfelen nu nog tussen dansschool ekkart in Mortsel en het danzateljee in Berchem. Mortsel is iets dichterbij en lijkt ons iets professioneler omdat in het danzateljee allemaal héél jonge mensen les geven met max. 3 jaar ervaring.