Terug naar overzicht
Dag Graziella,Een heel mooie zaal is Orangerie-Dennenhof in Bokrijk. Ook de zalen van Bart Claes (regio Diepenbeek) zijn erg mooi. Grtz,tanja
Het Dennenhof in Bokrijk heeft 2 hele mooie zalen. Moet je zeker eens bekijken. Ofwel de kleine graaf in 's Herenelderen. Ofwel de zalen van Bart Claes doen het ook heel goed.
Oei, blijkbaar bijna hetzelfde idee als Tanja. Ik wou ook nog toevoegen De Barrier in Houthalen maar wel peperduur!
Nja, de Barrier in Houthalen is wel heel goed he. Heel lekker eten en goede bediening en het is ook heel mooi gelegen met een tuin errond enzo.Succes met de zoektocht!Evelien
Wij hebben ook voor het Dennenhof gekozen, de 2 grote zalen zijn inderdaad knap & vrij recent vernieuwd. Ook que catering hebben ze heel wat keuze vonden wij. Ons feest moet nog plaatsvinden, maar de communicatie loopt heel vlot & de zaalverantwoordelijk is supervriendelijk! Tot dusver een aanrader. :)
de feestzalen van BokrijkSteelfactory Genkde feestzalen van Bart Claes in Diepenbeek en Sint-TruidenHet Speelhof in Sint-TruidenHet Bevershof in BilzenWorld Pigeon Centre (WPC) in HoeseltDe Kleine Graaf in Tongeren
de Grotten van Kanne... is misschien wel wat verder uit de buurt, maar je viert je feest ondergronds. De gasten worden afgehaald met een treintje aan de inkom en dan naar de feestzaal gebracht. Ook niet zo goedkoop dacht ik, maar misschien wel eens iets totaal anders dan de meeste feestzalen!
wij deden ons trouwfeest in Plopsa Indoor Hasselt, het was UNIEK! Iedereen spreekt er nog over! Met zijn allen in de attracties brak de saaie bedoening tussen het eten en ook dit was subliem! Ook de prijs was dan nog eens fantastisch, we betaalden 60 euro alles in, van drank tot eten tot dj tot attracties! echt een aanrader!Een vriendin van mij heeft me dit aan de hand gedaan, als je interesse hebt stuur je gegevens even ik laat je meer info: foreverandever@skynet.be
hey,kijk zeker eens op de site van taste catering, zij hebben zalen in deoude mijngebouwen in zolder en werken met leuke trendy food concepten
wij hebben gekozen voor Le Mas in Zonhoven (http://www.lemas.be ).