TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Gert
12-11-2005
|
1-8-2005 15:12:02
oeioei, daar had ik nog niet aan gedacht ! Ik heb ook een jurk waarbij mijn schouders volledig onbedekt zijn ! Ik zal dat dan maar eens navragen, want zo'n katoenen doek zie ik echt niet zitten hoor !
Alvast bedankt voor het berichtje en veel geluk op jullie huwlijksdag (en uiteraard ook de vele jaren daarna...)
Groetjes, Gert
|
|
Ann
2-7-2005
|
1-8-2005 15:29:20
Hoi,
Ik had ook volledig blote schouders. Ik heb er een stola bij genomen. Ik vond dat voor de kerk persoonlijk veel gepaster. Ik heb trouwens mijn stola ook aangedaan om de mensen te ontvangen en heb van vele mensen de opmerking gekregen dat het toch de final touche was. Zeker een aanrader. Groetjes, Ann
|
|
An
24-9-2005
|
1-8-2005 15:34:02
Ik heb een vestje met 3/4 mouw in organza. Ook voornamelijk voor in de kerk en gewoon omdat we in België trouwen en het weer dus kan variëren van 10 tot 30° in september. Had eerst ook een stola, maar het vestje is echt af. Ik zou toch zeker iets voorzien, niet alleen voor in de kerk. Een stola kost ca.50€. Dat zal de kost ook niet meer zijn als je het geheel bekijkt.
|
|
nathalie
10-12-2005
|
1-8-2005 16:32:50
Hoi
Een aantal vriendinnen van mij zijn de afgelopen tijd getrouwd en jawel allemaal met onbedekte schouders in de kerk was geen probleem.
Maar ik zou het dan inderdaad toch even na vragen heb er zelf eigenlijk ook niet bij stil gestaan
groetjes nathalie
|
|
Els
5-8-2005
|
2-8-2005 6:41:44
Hoi,
Wij trouwen vrijdag (!), en aangezien mijn jurk bovenaan ook open is, heb ik gewoon al aan de priester gevraagd of dit een probleem is (mocht het heel warm zijn, waar het dus niet naar uit ziet...), bij ons kan het dus! Ik heb een stola bij mijn jurk, maar die vind ik nogal groots en zwaar van stof, ben bij Veritas achter een mooi, lichter modelletje geweest voor maar 8,70 euro! Ik kan dus nog kiezen, maar mijn raad is; geef daar niet te veel geld aan uit, wie weet is het heel erg warm en doe je hem nog niet eens aan! Groetjes, Els&Dominique 05.08.05
|
|
Christophe en Joyce
2-7-2005
|
2-8-2005 8:05:59
Ik had een voila op het bustierkleedje en die hing lichtjes over mijn schouders om het niet te bloot te maken ! Zo een tule voile over je schouders laat nog de contour van je lichaam zien maar is toch niet te bloot vind ik!
Veel succes
Joyce
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|