Nu Online
Momenteel zijn er 367 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidskapsel

8-2-2009 10:58:38
hoi iedereen, zijn er nog (toekomstige) bruidjes met een kort kapsel? ik had graag enige ideetjes gehad hoe ik mijn haar zou kunnen doen op 25 juli. Als ik foto's van bruidskapsels bekijk is het praktisch allemaal opgestoken lang haar!! Wil dat zeggen dat ik dan valse lokken moet laten plaatsen?

Wendy

Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 402

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik8-2-2009 12:23:09

Dag Wendy,

Ik heb ook kort haar.
Je kan toch maar trouwen zoals je bent?
Mijn haar zal zijn zoals altijd...
Ik vind, je hebt al kleedje, ketting, etc. bruidsboeket het moet ook nie té worden.
Bij mij gewoon mijn eigen korte haartjes, zonder toeters of bellen...

Eenvoud siert.

Marieke
18/04/2009

Evelien
26-9-2009
 Meld misbruik8-2-2009 19:27:03

Hoi,

Ik heb ook redelijk kort haar (te kort om bij elkaar te doen of op te steken) maar wou toch iets speciaal doen dat bij mij past. Ik heb dit met mijn kapster besproken en zijn vond het ook geen goed idee om iets 'tegen-natuurlijk' te doen. We gaan gewoon een tof kapseltje zoeken dat iets specialer is dan wat ik nu heb en dan dat mooi uitbrushen op de trouwdag.

Soms denk ik ook wel dat ik liever zo'n mooi opsteekkapsel zou hebben maar ja, dat is niet ik en dat past ook absoluut niet bij mij... en dat is ook het belangrijkste he, dat je jezelf blijft.

Veel succes nog!
Evelien
26-09-2009

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...