Terug naar overzicht
HeyIk heb al gehoord van 2 getuigen, idd.Maar bij mij is het mijn zus, ik wou eerst mijn beste vriendin, maar ergens vind ik dat het m'n zus hoort te zijn.U zus/broef blijft altijd u zus/broer...Beste vrienden blijven niet altijd beste vrienden.SuccesMarieke18/4/09
je kan meer dan 1getuige nemen heb ik al gehoord. ik was de getuige van mn zus maar ik zie haar zo weinig dat ik liever een vriendin als getuige heb
Wij hebben ook alle twee 2 getuigen. Iemand voor de kerk en iemand voor de wet. Ik kon namelijk ook niet kiezen en mijn verloofde heeft 2 beste vrienden dus dat was snel beslist dan. Hier en daar keken de mensen wel raar op, maar dat is omdat ze dat hier niet gewoon zijn, maar het mag dus wel!
voor de wet kan je maar 1 getuige hebben, maar in de Kerk kan je er meerdere nemen. Dus als je twijfelt neem je 1 iemand voor de wet en de andere voor de Kerk, of eventueel zelf allebei voor de Kerk.
hey,waaraan je gewoon aan moet denken is: wie zal er de meeste moeite doen voor je? Uiteindelijk zal deze persoon naast je staan de volledige dag, hij is de persoon die toch wat meer moeite moet doen om alles vlot te laten verlopen... Zoals het kostuum kiezen, dan is het toch leuk dat je dit kunt doen met je getuige...hoe je verder ook kunt denken: wie gaat de peter worden van je eerste kindje? Die persoon krijgt dan al een belangrijke rol dus kun je op de trouw da andere kiezen? Geen van beiden zijn leuke manieren om te kiezen maar msch kan het toch al wat helpen?
Ik heb dit zo opgelost, mijn zus is getuige voor de wet, dus zij tekent in het stadhuis en mijn beste vriendin doet alle rest; bij de vrijzinnige plechtigheid omdat mijn zus daar niet zo in betrokken wou zijn. Dus zo zijn ze alletwee content ! En ik ook !NathalieNog 55 dagen te gaan !
Wij hebben elk drie getuigen...reden: mijn vriend kon niet kiezen tussen zijn drie beste vrienden, dus nu zijn ze alle drie getuige en ik heb er ook drie gekozen (kwestie van de symmetrie te behouden...ha!)Elk 1 in het stadhuis en 2 in de kerk...GRoetjes,Amaryllis07-08-09
hey!Je kan perfect de ene voor het stadhuis en de andere voor de kerk vragen.Of twee mensen in de kerk, maar je mag er elk maar 1 hebben voor de wet.Als hij toch maar een iemand wil, moet hij er goed over nadenken. Niet te rap vragen en uiteindelijk kom je er wel uit wie net dat streepje voor heeft.