Terug naar overzicht
Ik ben al naar verschillende feesten geweest in het hof ter velden. Het eten was altijd heel lekker en verzorgd en de mensen ter plaatse ook heel vriendelijk. Ik kan er niets afkeuren.
Goeiedag Ellen.Af & toe draai ik daar een feest.Niets op aan te merken.Mvgwww.klimaxsmusic.be
ons feest gaat door in terroest, we zijn onlangs het menu gaan proeven en het was zeer lekker, een zeer vriendelijke uitbater ook, ja kan hem steeds berijken met vragen.16 Mei 2009
Hallo Ellen,Ook wij gaan onze feest geven in Ter Roest. Ben ook al enkele keren in Hof ter Velden geweest en eerlijk gezegd kan je deze 2 zalen niet vergelijken. Hof ter velden is eerder klassiek en wat ouderwets terwijl zaal d' hofstede ( max 11 personen) van Ter Roest eerder modern is. Bovendien is de receptieruimte heel leuk. Wij zijn onlangs ook ons proefmenu gaan nemen en alles was dik in orde. Het dessertenbuffet heb ik nog nooit eerder gezien, wel 30 soorten taart. Allez, voor ons niets dan goed over Ter Roest. Die man is vriendelijk en je kan een paar keer per week op een avond langsgaan als je vragen hebt enzo. Ik kijk er al vast naar uit! GroetjesLindsey 20/06/09