Terug naar overzicht
Eventonline.behuwelijk.beHier vind je al enkele links naar websites van feestzalen. Gewoon even op google iets intikken kan je ook al een grote stap vooruit helpen. Er zijn natuurlijk veel feestzalen die geen website hebben, maar die het bezoeken zeker waard kunnen zijn. Ik ben zelf op zoek naar een feestzaal die aan al m'n eisen voldoet en het is niet gemakkelijk. Maar wie zoekt, die vind ;)Succes, groetjes
Ja we hebben ook al een hele lijst zalen gevonden via internet, maar we zijn meer op zoek naar aanraders van anderen.We zijn zelf al naar de smoutmolen in zoersel gaan kijken en naar la grange in Massenhoven. Maar als je zelf nog nooit naar een feest in die zaal bent geweest is het altijd praktisch om advies te krijgen van mensen die er al wel geweest zijn.Toch bedankt voor de reactie al!En ook veel succes!
Hoi,Ik heb al heel veel positieve dingen gehoord over de Jachthoorn in Kontich. Ik organiseer voor mijn werk opleidingen en wij doen dat heel vaak daar en eerlijk gezegd krijgen we van klanten alleen maar positieve commentaren over de bediening, de omkadering en vooral ook over het eten.Kennissen van mijn ouders zijn daar getrouwd en mijn ouders vonden dat wel een hele fijne locatie. Als het voor ons niet zo ver was dan waren we zeker daar ook gaan kijken.Veel plezier met de zoektocht!Evelien
Hey Annelies,Wij geven ons feest in "Nilania" in Nijlen, onze buren hebben daar ook hun feest gegeven en zowel eten als bediening zijn top! Hetzelfde voor zaal "Familia" in Nijlen. Ook de Vlasschaert in Hulshout is een topper.groeten,Wendy16 mei
Hey Annelies,Wij trouwen zelf op 9 mei 2009 in het Hof van Nazareth in Lier.Ik ben er twee jaar geleden ook geweest voor een trouw en echt de bediening is daar super, van een hele avond nooit zonder drank gezeten, eten supper lekker !Wij zijn zelf zaterdag langs geweest voor het eten te bespreken en de wijn te proeven.Echt heel vriendelijke mensen, en als ik het goed voorheb ik het nog elke zondagnamiddag ts 14 en 18u infodag Groetjes Ann
Hallo,Wij geven ons feest in feestzaal "de Vesten" in Laakdal. Prachtige zaal en hele vriendelijke mensen.Veel succes!Evy-Gerd 3 juli 2009
Hey AnneliesWij geven ons feest ook in "De Vesten" in Laakdal. Zoals Evy zegt echt een prachtige zaal, heel indrukwekkend en supervriendelijke mensen.@ Evy: Tof dat ik nog iemand tegenkom die ook zijn feest daar geeft. Zijn jullie van Laakdal zelf?Groetjes Joke30/05/09
Wij geven ons feest op 8-8-2009 in Domein Martinus in halle-zoersel...Is een feestzaal waar je ook eventueel kan blijven slapen, het bruidspaar krijgt alleszinds toch een suite ;-))groetjes,Debby8-8-2009
Hey, wij trouwen volgend jaar in januari 2010 en wij hebben onze zaal gevonden in Kapellen, De Jachthoorn, heb daar zelf al enkele feesten gehad en vond het heel goede bediening, lekker eten, ook met eigenaar valt te praten en geeft je een bundel waaruit je zelf je keuze kan maken ivm eten, dranken etc en aanpassen is altijd mogelijk; is grote zaal die kan onderverdeeld worden. Zeker de moeite is waard om contact met op te nemen.Wij zien ons huwelijksfeest daar echt slagen.Zegt je dit toch niks dan hoop ik dat je toch een mooie zaal zult vinden en veel succes met alle voorbereidingenGroetjes Peggy
Hey Annelies,Ik lees dat je al eens langs La Grange in Massenhoven geweest bent. Ik ben daar onlangs op een bedrijfsfeest geweest en het eten ( walking dinner ) was echt superlekker. Ook de bediening was allemaal tip top. Voor ons huwelijk was de zaal echter al bezet. Wij hebben gekozen voor Domein Martinus in Halle - Zoersel. Daar hebben vrienden van ons vorige zomer nog een trouwfeest meegevierd en ze waren vol lof. Veel succes met je zoektocht! Ik vond een zaal zoeken het lastigste dus als je daar vanaf bent, kan de voorbereidingsfun helemaal beginnen!Groetjes,Krista 30/05/09