Terug naar overzicht
Hey,Wij zijn zaterdag eens gaan horen in een huwelijksmis naar sopraan Manuela van geenhoven. Ze zingt ongelooflijk mooi! We hebben alvast haar gevraagd voor onze dag!Ze vraagt €300 en rekent geen vervoerkosten aan en haar repertoire is ontzettend uitgebreid. http://www.sopraanmanuela.be/ Groetjes, Laura
Hey Rosalie,Als jullie houden van muziek met "soul" kan je eens luisteren op www.myspace.com/jozefiendefeyter Voor meer info kan je me mailen op jozefiendefeyter@hotmail.comGroetjes en veel geluk, Jozefien
Hoi Rosalie,Ikzelf ben afkomstig van Kapelle op den Bos en ben ceremoniemeester van een vriendin van me binnenkort in Nieuwenrode. Mijn vriend is pianist en ik ken dus redelijk wat zangeressen. Mail me gerust, dan kunnen we wel iemand vinden die perfect is voor de nummers en budget dat jij wenst.Groetjes,Annelies0478 51 05 08andalouseke@yahoo.com
Wij hebben gekozen voor Isabelle Dewulf. Je kunt haar bereiken via idewulf@yahoo.com
Hey,Bij ons komt Peggy Richie.GroetjesMarieke18/04/2009
Hoi,ook wij hebben sopraan Manuela Van Genhoven geboekt voor onze dag. Op haar site kan je muziek beluisteren van haar.En buiten haar prachtige stem is het een toffe madam om mee te handelen. Ik zou niet twijfelen.Liefs, Rikie
Hey,Wij hebben www.eaze.be voor de zang tijdens onze huwelijksmis...moet maar eens kijken echt super lieve en bekwame mensen.Zijn daar thuis gaan luisteren en was aan het huilen, zo mooi was het!!groetjes,Debby8-8-2009
BesteKijk eens op ET-Agency.beBij alex en Rudi , Ilse of Kim kunnen jullie misschien aan jullie trekken komenervaring deelname: sound mix show, idool 2007, x factor.www.alexenrudi.be www.ilseyde.be
Beste,Neem gerust eens contact op met de mensen van all party events, zij beschikken over diverse mogelijkheden.Veel succes