Terug naar overzicht
hey vanessa,aangezien het bijna half februari is, zou ik gewoon even de telefoon nemen en hen opbellen!! Er zal wel een begrijpbare uitleg zijn voor hun vertraging dus ik zou gewoon even informeren!!groetjes,
Ik dacht een paar weken (maand?) geleden hier een soorgelijkig verhaaltje gelezen te hebben over Joka kaarsen.Kan zijn dat het over een ander kaarsenzaak ging (of ander forum). Of was jij dat?Dat bruidje vroeg een adres om snel ergens anders nog een kaars te bestellen.Ik zou nog eens kunnen mailen, maar bellen of langsgaan is beter tuurlijk. (een beller is sneller) Dan weet je meteen hoe het zit. Als je weer tervergeefs op een mailtje zit te wachten geraak je weer niet verder.
Hey,ben bijna zeker dat hier enkele weken +- 3à4 weken nog een berichtje is gepost met hetzelfde probleem...Ik zou hen gewoon opbellen.Als ze je geen antwoord geven, bestel je ergens anders een kaars hé?Je hebt toch geen voorschot betaald?Vind het alvast geen goede reclame voor hen.Marieke18/04/2009
http://www.wijtrouwen.com/main/vilforvie.asp?style=prin... Is een reactie
Bel gewoon eens op, dat lijkt met het gemakkelijkst. Wij hebben ook onze kaarsen besteld bij JOKA en we mogen ze ophalen vanaf 15/03. We gaan dan gewoon langs en hopen dat ze er zijn hé :)
@ s : dat berichtje enkele weken terug heb ik niet gezien, was dan ook niet van mij, we trouwen pas in mei, dus moest het foutlopen heb ik idd tijd geneog om nog elders ene te bestellen,kdenk dat ik straks na het werk even langs daar zal passeren, ik moet er in de terugweg bijna aan passeren .. wel beetje nerveus gezien ik niet zo goed weet wat te zeggen, ben een beetje miscontent (lees:boos) omdat ze niet de moeite doen om een mailtje terug te sturen, al ist gewoon om me gerust te stellen en dat ik weet dat ze de bestelling gewoon niet vergeten zijn ... *zuchtje*
Vanessa, het was van een bruidje dat nu ongeveer trouwde. (waar zit ze??)Ik bedoelde niet de link die Marieke hier al zette. Ik ga er is achter zoeken. Nu moet ik dat weten.Hopelijk is je onduidelijkheid al opgelost als je bent langsgereden.
ben rond 16.45 langsgereden, gesloten ...morgen passeer ik nogmaals, misschien maandag sluitingsdag?!
Ik heb er een kwartier achter gezocht, maar hier is het berichtje waar ik het over had.http://www.wijtrouwen.com/main/vilforvie.asp?msgid=1714... Bruidje is al getouwd.Maandag is wel vaker een sluitingsdag, dus da's niet zo raar.
Hallo,Wij zijn dit weekend geweest om te bestellen.Ons kaars ging klaarstaan op 15 maart.Ze gingen niets laten weten of ze klaar was. We moesten gewoon langsgaan en ze ging zeker langsgaan.Dus moest ik jou zijn, zou ik er gewoon achter gaan.Groetjes!
Hoi Vanessa,Ik ben het bruidje dat 17 dagen geleden gehuwd is, en toen dringend op zoek was naar een adres om een huwelijkskaars te kopen. Ik heb toen goeie reacties gekregen en ben onze kaars gaan halen bij de kaarskesprocessie. Ik wil je wel waarschuwen voor Jokakaarsen...Ik had veel positieve commentaren gelezen over hen maar ben enorm geschrokken van hun onprofessionele aanpak. Ik had dit achteraf nog niet gemeld maar bleek dat onze kaars (exact dezelfde als die we besteld hadden bij joka) goedkoper was bij de kaarskesprocessie dan bij Joka zelf. 2 dagen na ons huwelijk kreeg ik telefoon van Jokakaarsen dat onze kaars klaar was. Ik heb hen dan uiteraard van een gevat antwoord gediend want dit sloeg echt alles ! Ik raad je aan om hen ofwel een bezoekje te brengen en hopelijk je kaars op te kunnen halen, ofwel elders een kaars te kopen. Ik kan hen zeker en vast niet aanbevelen !Groetjes en nog veel succes !Jill
Vreemd al deze verhalen.wij hadden gewoon in de winkel bij joka onze kaars gekozen en nog geen 2 weken later mochten we die gaan ophalen, geen problemen gehad, alles was in orde.