Terug naar overzicht
Mijn vriend had een ontbijt gemaakt, dan limo gehuurd en zo naar locatie gereden waar hij mij ten huwelijk gevraagd heeft, maar je kan evengoed hem blinddoeken of zo hé en dan naar locatie rijden die veel te betekenen heeft voor jullie om dan de dag af te sluiten met een etentje of afhaalchinees of zo.
Hey Daisy,Leuk dat je het heft in eigen handen neemt! Succes alvast..Maar, weet jij je trouwdatum dan al? Of staat die zoiezo al vast?
Hey Daisy,Goed van je! Ik ben een aantal weken zelf gevraagd geweest, en het was o zo romantisch :) Ik weet natuurlijk niet hoe romantisch die van u is, maar de mijne is dit normaal ook niet.Op voorhand was hij naar de AVA geweest achter hartvormige ballonnen, heliumgas en massa's kleine dun papieren hartjes. Hij nam een dag verlof en tegen dat ik thuis kwam, hing de hele living vol met heliumballonnen gevuld met de kleine hartjes. Hij stond klaar in kostuum en gaf me een naald en zei dat ik een verrassing moest zoeken in één van de ballonnen. Natuurlijk in de voorlaatste ballon (toevallig) zat mijn ring in een hartvormig zakje genaaid. Na lang zoeken tussen alle hartjes op de grond vond ik het zakje en vroeg hij me dan ten huwelijk. Geloof me; met de perfecte muziek op de achtergrond, het totaalconcept, de hapjes en champagne was dit een formidabele avond!!
mijn ventje is helemaal niet romantisch, vorrig jaar was hij valentijn vergeten, ik had hem zo erg onder zijn voeten gegeven dat hij me twee maanden later ten huwelijk vroeg, en hoe, ik moest een zondag vrijhouden en we zouden gaan picknicken, zo gezegd zo gedaan, toen we op de plek aangekomen waren was ik teleurgesteld, het was aan de ijzertoren in diksmuide, maar na een paar min. lande er een helicopter, daar mochten we plaats in nemen, we vlogen langs de kustlijn richting pier, en daar stonden onze vrienden dan met een spandoek of ik met hem wilde trouwen, eens geland werden we opgehaald in een droomwagen en gingen we eten in de jachthaven, het was een topdag. misschien ideetje voor jullie...16 Mei 2009
hey sofie,de datum staat al vast en er is al veel geregeld.hij is van het principe dat de datum vast ligt en een anzoek niet meer hoeft.dan aan al de rest, mijn ventje is absolut niet romantisch hij vind dat ik dat al teveel ben.alvast bedankt voor alle tips.groetjes Daisy
Hoi!Heb mijn vriend ook zelf ten huwelijk gevraagd, op het moment dat we net één jaar samen waren.Ik maakte er meteen een driedaagse van (voor hem een complete verrassing) in Brugge!Al onze favoriete dingen samengesprokkeld in de eerste dag (o.a. Vespa-tocht, romantische wandeling idoor Brugge, superlekker en gezellig etentje in een restaurant waar hij altijd al eens naartoe wou, om dan af te sluiten om middernacht met een chocoladetelegram als huwelijksaanzoek; en aangepaste muziek op de achtergrond).'t Was gewoonweg super!Grtjs, Sabrina07-08-2009p.s. Je vindt foto's op onze huwelijkssite...
Oeps, vergat de huwelijkssite te vermelden...www.sabrinaenjeanmarie.bruiloftsite.nl