Terug naar overzicht
In mijn ogen alternatief en feestelijk (maar best ook chique): Kaat TilleyIk ben fan van veel van haar collecties en had er zelf ook een kleedje van (niet uit de bruidscollectie).
Hierin kan ik S alleen maar bijtreden :-)Mijn trouwjurk (wel van de bruidscollectie) heb ik daar besteld en ik ben er zeer blij mij. Je vindt daar hele mooi jurken, zowel kort als lang, kleed als top met rok, rood, groen, wit, goud, blauw, ... Heel veel keuze en een fantastische winkelmevrouw in de winkel in Brussel.Veel succes en als je nog vragen hebt laat je't maar weten he!Evelien
@Evelien,Kan jij me misschien iets vertellen over Kaat Tilly? Moet je lang wachten op een jurk ?(ik trouw juni! )
Hey Inge,Ik denk dat dat wat van hun agenda afhangt... Ik ben in december gaan kiezen en zal waarschijnlijk in maart al voor een eerste pas mogen gaan dus juni lijkt me wel haalbaar.Ik zou eens bellen naar hun winkel in Brussel en vragen naar Nathalie, zij is verantwoordelijk voor bruidskleding en kan je zeker vertellen of het haalbaar is of niet.Groetjes,Evelien
Hallo,Je kan altijd eens tussen de ceremoniekledij kijken. Daar zitten dikwijls ook hele toffe dingen tussen die als bruidsjurk kunnen dienen. Ofwel eens kijken in de collectie van Donna Karan (op de website vind je veel vb). Zéér mooie kledij.