Terug naar overzicht
Volgens mij gaan ze die niet terugnemen... Je kan altijd eens proberen, als je er andere voor in de plaats neemt natuurlijk. Als niet: Als het lederen zijn, kan je de truc van het nat vodje of krantenpapier eens toepassen. Mijn voeten zwellen ook nogal snel, daarom dat ik een tussenmaat besteld heb, voor het geval...Veel succes ermee!Valerie04/07/09
ik wil geen andere hoor, moest ik wisselen, dan zeker en vast voor dezelfde maar een maatje groter(of een halfje)
ik zou dit idd toch proberen, want in de zomer zwellen je voeten zowiezo... zou jammer zijn als je
er bestaat zoiets als shoe stretcher, te koop in gewone shoenenwinkels, eerder voor knellende plaatsen, weet niet of het zal werken bij schoenen die te klein zijn
Bij een ouderwetste schoenlapper op de leest laten zetten, en probleem is opgelost!
Een oplossing dat bij mij helpt met schoenen die spannen. Je maakt je kous nat (op de plaats waar het spant), daarna gewoon de schoenen aandoen en een avond voor tv zitten bv met de natte sokken in je schoenen. Je zal zien, de volgende morgen gaan de schoenen zich als het ware gezet hebben naar jouw voet. (was een tip uit het boek van tante kaat!). Bij mij helpt dit in ieder geval.Af en toe je schoenen inlopen. Vb. om de paar dagen een uurtje of zo.Veel succes!!
Hey Vanessa,Ik had een gelijkaardig probleem met mijn schoenen. Toen ik ze thuis nog eens rustig paste, bleken ze een halve maat te groot te zijn. Ik vond het ook vervelend maar in de winkel deden ze daar niet moeilijk over. Ze hebben nu een kleinere maat besteld. Ik zou dus toch eerst proberen te ruilen voor je al die andere trukken probeert. Want eens je dat gedaan hebt, zal niemand die schoenen nog willen ruilen. Groetjes,Krista 30/05/09