Terug naar overzicht
van waar ben je? Ik weet bij Taxi Roma hebben ze kevertjes voor 200 euro als je er één neemt misschien een speciale prijs als je er meerdere neemt. De prijs is goed want heb er zelf lang naar gezocht en heb allemaal vroegen ze tussen de 170 en 250 euro en sommigen vragen dan nog kilometervergoeding.
Misschien heb je in de straat wel mensen wonen met mooie auto's die jullie wel willen vervoeren.Wij hadden een auto van een vriend van ons (rode chrysler pt cruiser, omdat ons thema 'rood' was) en de papa van de bruidskindjes had toevallig ook een rode auto (zelfde rood als onze auto)verder waren er in onze beide families zeer veel lichtgrijze auto's, en die hebben dan gewoon allemaal zelf gereden.Hoewel het niet dezelfde auto's waren, was het een mooie stoet, en niemand heeft geklaagd (wij hadden wel een gemeentehuis met genoeg parkeerplaatsten)Dus als je het niet zo stijf wil, is er altijd wel een goedkope oplossing...
Bij een collega van mijn venteke waren het allemaal jeeps. Was ook wel tof!Gewoon eens rondkijken in familie- of vriendenkring.Groetjes,Véroniquehttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl
Misschien beter 1 bus of huifkar dan verschillende wagens. Wij zitten er ook mee te sukkelen. Het zijn soms schandalige prijzen die je krijgt. Wij mogen van een collega een oud volkswagen sambabusje gebruiken maar dan hebben we voor de rest nog niets. Ik hoop dat we nog iets vinden. Anders zullen het ook gewoon de eigen wagens zijn. groetjes, Carolina
Hoi,Ik hier een tijdje geleden eens iets gelezen over een Beetle-club die dat doet voor een schappelijke prijs...Iets met New Beetle, anders moet je eens googlen.Groetjes
hey,wij hebben besloten hier geen geld aan uit te geven maar gaan gewoon alle auto's met witte lintjes versieren zodat het toch duidelijk is dat ze bij ons horen. hopelijk vind je iets naar je zin!
Ook ik kan hier niet veel geld uitgeven... Gelukkig heeft mn toekomstige schoonbroer een mooie cabrio die we kunnen gebruiken.. Hij is autoliefhebber en ging ook kijken of hij wagens en chauffeur kon regelen en anders betaal ik gewoon carwash en witte lintjes voor iedereen...Groetjs Lesley07-08-09