Terug naar overzicht
Hey!Ik vrees dat ik je niet helpen kan.Wij hebben namelijk ook een probleempje met onze site. Ondanks dat we de site al hebben voorzien van persoonlijke teksten, een pak foto's en een vrolijk kleurenpakket krijgen we nog steeds geen 'oke-status' zodat onze site kenbaar wordt.Nochtans heb ik al enkele sites bezocht, om dan eens te zien wat er verwacht wordt en dan merk ik dat er sites tussen zitten die veel minder persoonlijk zijn dan de onze.Enfin, door heel die situatie kan er dus niemand onze site bezoeken en dus ook geen berichtjes achterlaten. Ik vrees dan ook dat we geen moeite meer zullen doen om er nog veel tijd in te steken. Jammer, want het was iets moois waar we behoorlijk wat tijd en werk hebben ingestopt.GrtsNatalie
De bezoekersteller wordt pas gewijzigd na enkele weken en dit steeds van zondag op maandag, dacht ik.Voor de rest hier nog geen problemen gehad...Groetjes,Véroniquehttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl
@ Natalie,Ik heb vorige week ook een site aangemaakt. Je moet gewoon het adres van je site doorgeven aan vrienden en familie en dan kunnen ze er wel op hoor!Ze moeten dan wel het adres intypen bij de adresbalk en niet via bv. google gaan. Wij hebben ook geen ok-status maar hebben wel al berichtjes. Als je bent ingelogd kan je ook doorklikken naar google zelf (er staat ergens een link op) en je site aanmelden op hun zoekfunctie. Dit kan wel eventjes duren want ze updaten dat om de zoveel tijd. Wat betreft de werking hebben wij geen problemen. Alleen lukt het niet altijd van de eerste keer om ons trouwspel te laden. Maar als je dan een tweede keer probeert, lukt het wel.Groetjes,Annannenniko.bruiloftsite.nl
Hoi BruidjesVoor het verkrijgen van de OKE-status moet je het akkoord hebben van de moderator. Je kan dit eht beste doen door hen een mailtje te sturen. moderator@bruiloftsite.nlIk heb dit ook zo gedaan en dan was het na een paar dagen in orde.De teller wordt idd maar 1 keer per week aangepast en dit van zondag op maandag.Waarom niet iedereen berichtjez zou knn achterlaten in je gastenboek weet ik niet, maar mss kan je de vraag stellen aan de moderator.groetjes Annelieswww.annelies-wesley.bruiloftsite.nl
Best een mailtje sturen naar de moderator.Van die teller wist ik niet, dat die maar 1x per week wordt aangepast, ik vond het ook al raar dat die zolang op 't zelfde bleef staan.Ik heb ook al een paar keer de oké status aangevraagd, en ik vond idd ook al sites terug die veel minder foto's en tekst bevatten en die toch de oké-status kregen. Misschien moet ik dan ook maar eens een mailtje sturen...Veel succes!www.saraenrodney.bruiloftsite.nl
hey, ik had hetzelfde probleem maar heb gewoon een mailtje gestuurd naar de moderator en t probleem was direct opgelost! Ze hebben af en toe wel eens problemen met hun server maar dat neem ik er toch graag bij zenne. Vind het concept veel te leuk dus...ik heb de OK status trouwens pas na maanden gekregen maar iedereen kon er al op en berichtjes achterlaten dus niet ongerust zijn!veel succes!