Nu Online
Momenteel zijn er 359 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

klassieke jongensschoentjes

9-2-2009 20:12:24
onze bruidjongetjes dragen een zo'n jaquet kostuumpje met een hoedje
uiteraard moeten hier klassieke schoentjes bij, wat niet simpel te vinden blijkt

kan iemand me hierbij helpen?

ze zijn 2.5jaar en 5 jaar, schoenmaatjes weet ik nog niet

vanessa
23-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 285

Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik9-2-2009 22:53:18

Hey

wij hebben ook een jacquetje voor mn achterneefje (4 jaar) en hij gaat geen geen klassieke schoentjes dragen, waarschijnlijk mooie witte sportschoentjes. De reden is dat die kindjes die klassieke schoentjes nooit meer dragen daarna, en ze schandalig veel geld kosten (150 euro). Was er eerst helemaal tegen, maar hij heeft het zaterdag zo gepast en het was echt te schattig voor woorden! We hadden veel bekijk in de winkel :-))

Groetjes
Karolien.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...