TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Laura
11-7-2009
|
9-2-2009 20:53:56
Sopraan manuela zingt heel mooi, zaterdag getuige van geweest. Wij nemen ze alvast voor onze huwelijksmis!
Groetjes, Laura
|
|
Lien
16-2-2008
|
9-2-2009 20:55:18
Ik ben helemaal fan van David en Koen. Heb hier al eens reclame gemaakt voor hen. Je kan hen vinden via www.davidenkoen.net . Ze zongen bij mij onder andere mijn verzoekje 'I will be your bride' van The Kelly Family als intrede met mijn papa en ik zwijmelde gewoon helemaal... Er zijn traantjes gevloeid tijdens onze dienst, en niet alleen door ons :-) Veel succes!
|
|
Cindy
|
10-2-2009 11:18:02
wij hebben jozefien de feyter
groetjes
|
|
roan
|
10-2-2009 11:30:56
Beste,
Neem eens contact op met de mensen van All Party Events, zij beschikken over diverse mogelijkheden.
Veel succes
|
|
Debby
8-8-2009
|
10-2-2009 12:11:58
Wij hebben Wen Bellens en Tom Ooghe van www.eaze.be ben super blij met deze mensen! Je kan ze ook alleen vragen hoor denk ik ;-))
groetjes,
Debby 8-8-2009
|
|
Valerie
24-10-2009
|
10-2-2009 19:01:03
Wij hebben voor Isabelle Dewulf gekozen. Je kunt haar bereiken via idewulf@yahoo.com
|
|
els
|
14-2-2009 11:49:21
wij hebben gekozen voor beautiful live: echt prachtige stem, aantal nummers mag je kiezen, ze brengen installatie mee, en wat ook belangrijk is voor mij: indien zij door een bepaalde omstandigheid er niet geraken, zorgen zij zelf voor iemand anders die minstens zo goed is als zijzelf. Ik vind dit belangrijk,wil niks aan het toeval overlaten. succes!
|
|
Wouter
|
14-2-2009 19:47:06
Beste,
Neem eens een kijkje op www.duas.be We zijn een muzikaal duo dat veel ervaring heeft door wekelijks huwelijksvieringen te verzorgen.
Groetjes
Wouter Duas
|
|
Tom
|
16-2-2009 1:48:43
Dag Hilde
Neem zeker ook eens een kijkje op www.imperialbrass.be , wie weet brengt dit jullie ook wel op ideeën.
Groetjes, Tom
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
|
|
Christophe
|
21-2-2009 11:06:59
Helaba Hilde,
neem eens een kijkje op www.elmevents.be misschien wel iets voor jullie.
mvg,
Christophe
|
|
David
|
1-3-2009 14:26:08
Beste,
Wij zijn een koppeltje uit de Kempen luisteren regelmatig huwelijksmissen op.
From this moment van Shania Twain in duet met Bryan Whyte, Marco Borsato en Lucie Silvas, The moulin rouge soundtrack, ... Deze liedjes en nog vele andere staan op onze playlist.
Meestal zingen we enkele duetjes en beide 1 of 2 solo's.
Indien jullie interesse hebben, kunnen jullie geheel vrijblijvend meer info, een playlist en samples aanvragen.
Alvast veel succes met de voorbereidingen van jullie grote dag.
Groetjes, David en Noor vervoort130@hotmail.com
|
|
christel
20-5-2010
|
3-3-2009 18:19:24
Dag Hilde, wij zijn vorig jaar getrouwd en hadden duo incanto op onze bruiloft zowel in de kerk als op de receptie, wij waren super tevreden. Duo Incanto kunnen jullie vinden op de website www.davyvalerio.be Veel succes met jullie bruiloft Christel
|
|
Kris
|
6-3-2009 16:31:33
Beste Lien,
Wij verzorgen en plannen (live) muziek voor alle gelegenheden: huwelijksviering, receptie, avondfeest,... Wij werken uitsluitend met professionele, conservatoriumgeschoolde muzikanten om de kwaliteit te garanderen.
Neem vrijblijvend een kijkje op www.art-times.be Of contacteer ons via de site voor onze huwelijksbrochure.
Met vriendelijke groeten en succes!
Kris
|
|
Jules
|
|
|
femke
4-4-2008
|
30-8-2009 23:02:31
Hopelijk nog niet te laat met mijn antwoord.....
Wij hadden Jozefien De Feyter gevraagd voor onze huwelijksmis en twas echt prachtig!
Tijdens hun voorbereidingen was mijn tante de kerk aan het aankleden en ze kreeg al de tranen in haar ogen!
Ze heeft ook veel keuze - je hoeft alleen maar op tijd te reserveren!
Groetjes Femke
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|