Nu Online
Momenteel zijn er 591 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ringen

9-2-2009 20:45:31
Hallo,
Wij zijn nu in de fase dat we onze ringen gaan kiezen. Ik heb al veel gehoord over Fede di oro. Is dat kwaliteit en ook echt betrouwbaar? Wie heeft ervaring?
Alvast bedankt,
Annelies

annelies

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 977

Ann
21-2-2009
 Meld misbruik9-2-2009 20:59:57

Hoi Annelies,
Ik ken dit merk niet... maar volgens mij moet je gewoon nagaan of ze "goed" goud gebruiken zoals 24 kt. Dat kan een juwelier je vertellen of mss staat het zelfs op hun site. Ik heb het hier nog al gezegd, ik heb heel veel gouden en zilveren ringetjes die geen stukken van mensen hebben gekost, en er is nog nooit een kapot gegaan hoor. Volgens mij heeft de hoge prijs van sommige trouwringen er gewoon mee te maken dat trouwers het, zonder er vragen bij te stellen, betalen. Dit heeft echt niks met "betere" kwaliteit te maken hoor! Neem gewoon wat je mooi vindt.
Groetjes,
Ann
(21-02-09)

Annelies
13-6-2009
 Meld misbruik9-2-2009 21:22:13

wij hebben de onze bij hen besteld en waren heel tevreden van hun service. VOor het echte resultaat moeten we nog wachten tot april, dan zouden ze klaar zijn.

Naar de prijzen die ik bij andere juweliers heb gezien, zijn ze zeker heel schappelijk en kan je aan de 'standaard' ringen nog een hele eigen persoonlijke toets geven. De mijne is een aangepast ontwerp van hun en dus ook uniek.

Onze ringen kosten iets van een 750 euro als ik het goed uit mijn hoofd herinner waarbij de mijne 10 briljantjes heeft.

Veel succes ermee, maar ik zou zeker daar eens gaan kijken. Wel altijd op afspraak.
Je kan ook eens kijken op de modellen op hun site en print ze eventueel af. Dan kan je hen al een idee geven, maar je krijgt toch sowieso alle ringen te zien en te passen op je eigen tempo. Ze zitten er niet de hele tijd bij. Dat vind ik persoonlijk wel goed. Zo krijg je ook eventjes de tijd om te overleggen.
Het enige nadeel wat ik wel vond, was dat aan de ringen zelf geen prijs hing. Op de site staan ze echter wel vermeld en geeft je al wel een vermoeden van de prijscategorie van je voorkeur.

groetjes Annelies

stephanie
23-8-2008
 Meld misbruik10-2-2009 12:45:59

Hallo

Wij zijn welgeteld 171 dagen geleden getrouwd en hebben onze ringen ook bij Fededioro gehaald. Na bijna een half jaar zijn ze nog niet veranderd. Ik kan je deze zaak dus alleen maar aanraden.
De service is heel goed, zeer vriendelijk en op tijd geleverd.
Veel succes met de zoektocht.

Groetjes
Stephanie

s
1-6-2007
 Meld misbruik10-2-2009 14:13:06

Je leest er heel vaak goed commentaar over hier.
Wat ik wel al gehoord heb van een collega: de gravering van je vingerprint boven op de ring, slijt er snel uit. Ze heeft me haar ring laten zien en was toen iets van 2 of 3 jaar getrouwd en de gravure was niet goed zichtbaar meer. Wel jammer. Ik had ook eerst dat idee, maar na ik haar ring had gezien niet meer.

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik10-2-2009 16:58:48

Wij hebben onze ringen ook besteld bij Fede di oro en je kan volledig zelf kiezen hoe jullie ringen eruit gaan zien. Mijn vriend wou een geel gouden ring en ik een wit gouden dus hebben we uiteindelijk een model gekozen met twee streepjes. Ik wou er ook graag nog briljantjes in, dat was geen probleem. De prijs was bij ons 635 euro wat volgens mij heel goed meevalt in vergelijking met andere juweliers.
Nu is het nog afwachten, we krijgen de ringen in juni...
Ik zou zeker eens gaan kijken, ze hebben enorm veel keuze en zijn inderdaad niet opdringerig.

Groetjes,
Inge (1/8/2009)

annelies

Meld misbruik11-2-2009 21:42:50

Bedankt voor jullie reacties,
Ik denk dat we eens een afspraak maken en zelf eens gaan kijken.
Groetjes, Annelies

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...