Terug naar overzicht
hey,probeer eens bij backintimecars.com (weetniet of dat goed is geschreven) is een jong bedrijf met een Pracht van een cabrio.succes
Heykes,Een kevertje kan je normaal huren bij corona in brugge. Heb het vlug even opgezocht voor je. Er is aan het beursplein ook een kevertjesclubje volgens mijn zus in 1 van die café's (ik zocht ook een klein fijn autootje)http://www.corona-brugge.be/wagens/bruidswagens.asp Hopelijk hielp je het een beetjegroetjessophie31/10/2009
om het goedkoop te houden, kan je je vraag stellen op het forum van VW kerver site van België (dacht: flat for free). Als je dit intypt om google, vind je het wel direct. Dit zijn particulieren die meestal voor een kleine vergoeding wel willen rijden. Heb veel reacties gekregen op mijn vraag op dat forum.Hou er wel rekening mee dat je mss niet weet in welke staat het voertuig is en dan als deze persoon ziek valt je geen reserve hebt... Wij hebben gekozen voor www.rentaclassic.be aangezien deze voertuigen in perfecte staat zijn en ik niks aan het toeval wil overlaten, natuurlijk betaal je dan wel iets meer.Succes!