Terug naar overzicht
ik weet dat er in wellen (tss hasselt en sint-truiden) zo van die ijstaarten worden gemaakt; je kan eens naar die site gaan kijken www.voerke-ijs.be ; staan echt prachtige exemplaren tussen en ik persoonlijk vind hun niet te duur; nog veel plezier met voorbereidenmieke 07/08/09
Wij hadden op onze trouw een ijstaart van voerke ijs.Hij was overheerlijk.Het was een rechthoekige ijstaart, met mokka en vanille en duifjes eropmaar je hebt er ook met paarden, een trap met bruidskoppel...Prijs kwaliteit is dit een echte topper!Als je foto's wil: hideeausdenbergen@hotmail.comgroetjesHeidi13/09/2008
Bij mijn broer zijn trouw hebben ze een ijstaart in de vorm van zijn boot gemaakt. Het was kei schoon gedaan. Je kon eender welke vorm kiezen. Ik weet enkel niet vanwaar deze kwam. Dit was geregeld via de traiteur: Maria Janssen uit Kasterlee. (trouwens goeie en vrij goedkope traiteur)Bij Goofy, Wechelsebaan in Lille maken ze ook ijstaarten. Ik persoonlijk verkies biscuit omdat ijstaarten vaan heel hard zijn. Dan eet ik liever gewoon een bolletje schepijs. groetjes, Carolina
Hey Dominique,Joris ijs in Beerse maakt ook ijstaarten op bestelling.Weet nu niet of ze speciale dingen hebben voor huwelijkstaarten, maar je kan maar eens horen natuurlijk.Groetjes,Jill
Wij gaan ook een ijstaart nemen. Maar we gaan gewoon iets bespreken met de feestzaal. Ik wil allesinds vanille en chocolade. De lay-out zullen ze hopelijk wel zelf verzorgen!Groetjes, Laura
den ijsberg in meerhout maken ook taarten op bestelling. en kei lekkere ambachtelijke ijs. en meerhout is niet ver van olen. olen geel meerhout. den ijsberg is gelegen in de weversberg 80 meerhout
Piep even op de site van www.sweet-art.be , heerlijk ijs en het kan ook op maat gemaakt worden!