Nu Online
Momenteel zijn er 368 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Art Xpo

10-2-2009 10:02:13
heeft er iemand al eens een fotoshoot gedaan met art xpo, nu zondag is er eentje in gent, ik heb me ervoor ingeschreven, ik wil de foto's geven aan mijn toekomstige.
ik heb zeker geen ideleale maten, maar denk eraan om ze in lingerie te doen. wat denken jullie, en zijn er nog leuke ideeën?
groetjes Heidi

heidi

Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 360

Tine
12-2-2011
 Meld misbruik11-2-2009 20:00:17

Heidi,
Ik heb een tijdje geleden ook een fotoshoot gedaan bij art xpo, ook om mijn ventje te verassen. Het was de eerste keer dat ik zo iets deed. Maar het ongelooflijk goed meegevallen.
Ik was vooraf wel een beetje zenuwachtig, maar toen de fotoshoot begon was dat heel vlug over. Dat lag vooral aan de fotograaf. Echt een schitterende man, ik voelde me heel vlug op mijn gemak. De fotoshoot was echt leuk en ontspannen.
Toen ik achteraf de foto's kreeg was ik heel aangenaam verrast. Ik heb zeker ook niet de ideale maten, maar de foto's waren prachtig. Het klinkt onnozel, maar ik was fier op de foto's en het gaf me een heel goed gevoel.
Het waren ook foto's in lingerie en ook naaktfoto's. Niet te geloven hoe de fotograaf dat doet... op een manier dat het echt mooi is.
Als mijn ventje de foto's zag heeft hij onmiddellijk een foto besteld op canvas van 90 op 130 cm. Ik zou vroeger nooit gedacht hebben dat ik zo mooi op de foto kon en eerlijk... ik heb helemaal geen ideale maten.
Je vraagt leuke ideen... probeer tijdens de fotoshoot gewoon ontspannen jezelf te zijn, en die fotograaf zal er iets prachtig van maken.
Veel geluk,
Groetjes,
(van een zeer enthousiate) Tine

Sonia
5-6-2009
 Meld misbruik12-2-2009 16:12:49

Heidi,
Ik heb onlangs ook een fotoshoot gedaan bij dezelfde fotograaf. Mijn fotoshoot was in een B&B. Da's veel toffer dan in een fotostudio.
Ik ben zeer tevreden over de samenwerking met Wauter en met de foto's!!
Gr
Sonia

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...