Terug naar overzicht
Heidi,Ik heb een tijdje geleden ook een fotoshoot gedaan bij art xpo, ook om mijn ventje te verassen. Het was de eerste keer dat ik zo iets deed. Maar het ongelooflijk goed meegevallen.Ik was vooraf wel een beetje zenuwachtig, maar toen de fotoshoot begon was dat heel vlug over. Dat lag vooral aan de fotograaf. Echt een schitterende man, ik voelde me heel vlug op mijn gemak. De fotoshoot was echt leuk en ontspannen. Toen ik achteraf de foto's kreeg was ik heel aangenaam verrast. Ik heb zeker ook niet de ideale maten, maar de foto's waren prachtig. Het klinkt onnozel, maar ik was fier op de foto's en het gaf me een heel goed gevoel.Het waren ook foto's in lingerie en ook naaktfoto's. Niet te geloven hoe de fotograaf dat doet... op een manier dat het echt mooi is.Als mijn ventje de foto's zag heeft hij onmiddellijk een foto besteld op canvas van 90 op 130 cm. Ik zou vroeger nooit gedacht hebben dat ik zo mooi op de foto kon en eerlijk... ik heb helemaal geen ideale maten.Je vraagt leuke ideen... probeer tijdens de fotoshoot gewoon ontspannen jezelf te zijn, en die fotograaf zal er iets prachtig van maken.Veel geluk,Groetjes,(van een zeer enthousiate) Tine
Heidi,Ik heb onlangs ook een fotoshoot gedaan bij dezelfde fotograaf. Mijn fotoshoot was in een B&B. Da's veel toffer dan in een fotostudio.Ik ben zeer tevreden over de samenwerking met Wauter en met de foto's!!GrSonia